۵ راهکار برای دور ماندن از دردسرهای سفر هوایی

رسیدن می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد اما مشکلاتی که در مسیر خواهید داشت مانند: صف‌های طولانی، پروزاهای با تاخیر، صندلی‌های نامناسب، گریه‌ی نوزادان، غذای بد هواپیما و … می‌تواند آزار دهنده باشد. شما به عنوان مسافر چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا دردسر و آزار سفرهای هوایی کمتر شود؟ در ادامه این مطلب را به نقل از سایت کوله پشتی می‌خوانیم.

۵ راه برای دوری از دردسرهای سفر هوایی
۱. خودتان وسایل تان را حمل کنید
ممکن است ساعتها برای آمدن چمدان در ریل منتظر بمانید و در نهایت ببیند که چمدان شما جزء آخرین‌هاست. اگر سفری چند روزه به جایی دارید بهتر است بجای حمل چمدان، از یک کوله پشتی استفاده کنید. در این صورت دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافی و یا صرف کردن زمان زیاد برای تحویل چمدان نخواهید داشت، زیرا می‌توانید کوله پشتی را به داخل هواپیما برده و بالای سر خود قرار دهید.
۲. سر موقع به فرودگاه بروید
برای اینکه از استرس و نگرانی‌های خود بکاهید، بهتر است زمانی زودتر به فرودگاه بروید. ممکن است جای پارک پیدا نکنید، صف مربوط به خطوط امنیتی طولانی باشد، بار شما دچار مشکل باشد، با مسیرهای رفت و آمدی در فرودگاه آشنا نباشید و خیلی چیزهای دیگر. پس برای انجام بهتر کارها بهتر است زودتر به فرودگاه بروید.
۳. حفظ بهداشت شخصی و دوری از فرد بیمار
هیچ چیزی آزار دهنده‌تر و ترسناک‌تر از این نیست که بخواهید یک فضای کوچک را با فردی بیمار به اشتراک بگذارید. متاسفانه در پروزاهای که مسافران کامل باشند به هیچ وجه امکان جا به جایی وجود ندارد اما اگر صندلی خالی در کابین موجود است از خدمه‌ی پرواز درخواست جا به جایی داشته باشید در غیر این صورت از ماسک برای حفاظت از خود استفاده کنید.
۴. راهکارهایی برای خواب راحتر
اگر می‌خواهید زمانی را که در هواپیما هستید را به راحتی بگذارانید، یک هدفون تهیه کرده و در گوش بگذارید و یک چشم بند ببندید و به راحتی زمانی را استراحت کنید. برای بهبود بخشیدن به خواب خود می‌توانید از بالش‌های گردنی هم استفاده کنید.
۵. خوب باشید و لبخند بزنید
بهتر است با این قضیه روبرو شوید که سفر هوایی با تمام مزایایی که دارد، دردسرهای خاص خود را نیز دارد. شما نمی‌توانید از تمامی آنها اجتناب کنید. اما بهتر است نسبت به تمامی موضوع‌ها نگرش و دید مثبتی داشته باشید، سعی کنید خونسردی خود را حفظ کرده و لبخند را بر روی لب‌ها حفظ کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا