بخشدار دهفری فریدونکنار:

شهدا سرمشق جدیدی در دنیا به نام مقاومت نوشتند/ فریدونکنار در اعزام به راهیان نور پیشگام باشد

بصیر، حجت‌الله مالایی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد راهیان نور فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: برای هر شهیدی در جامعه پرچمی به اهتزاز درآمده است.

وی با بیان اینکه امروز اگر دشمن نمی‌تواند به ایران نگاه بدی داشته باشد به دلیل رشادت‌های رزمندگان‌ و شهدا در دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: کشورهای مختلف که اسطوره‌های زنده ندارند برای خود اسطوره‌سازی می‌کنند.
بخشدار دهفری با اشاره به اینکه در ایران اسطوره‌های فراوانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: مرگ برای اسطوره‌های ایرانی شیرین‌تر از عسل بوده و هست.
مالایی با تاکید بر اینکه امروز کشور رو به پیشرفت است، گفت: پیشرفت امروز بدون تلاش و جانفشانی رزمندگان به دست نمی‌آمد.
وی با اشاره به اینکه عزت امروز را مدیون آنها هستیم، خاطرنشان کرد: راهیان نور به عنوان کار فرهنگی بزرگ از سال‌های گذشته آغاز شده است و هر ساله با سازماندهی و برنامه‌ریزی بهتر شاهد این کار بزرگ فرهنگی هستیم.
بخشدار دهفری با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت باید به نسل آینده منتقل شود، گفت: بهترین روش برای انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل آینده اعزام به راهیان نور است.
مالایی در پایان تاکید کرد: شهدا سرمشق جدیدی در دنیا به نام مقاومت نوشتند و از فریدونکناری‌ها انتظار می‌رود در راهیان نور پیشرو باشد چرا که امیر شهدای مازندران در آن قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا