همزمان با بزرگداشت هفته دولت صورت می‌پذیرد؛

افتتاح دو پروژه عمرانی در آموزش و پرورش فریدونکنار

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در آموزش و پرورش فریدونکنار با بزرگداشت ياد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: با توجه به عملکردهای بسیار خوب دولت تدبیر و امید،لزوم اطلاع رسانی مناسب این اقدامات درهفته دولت انکار ناپذیر است.

وی افزود: در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان فريدونکنار، در طول ۴ سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته‌ایم که بخشی از آن‌ها رسانه‌ای شده و برخی دیگر نیاز به اطلاع رسانی دارد.

مدیر آموزش و پرورش فريدونکنار تصریح کرد: در هفته دولت ۲ پروژه عمرانی ساختمان کانون بازنشستگان و ساختمان ستاد دائمی اسکان فرهنگیان افتتاح می‌شود.

اسماعیل‌زاده با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در بین فرهنگیان در این هفته و دیدار با خانواده شهدای کارمند خبرداد و افزود: ويژه برنامه‌ای برای تجلیل از کارمندان اداری آموزش و پرورش شهرستان برگزار می‌شود.

وی بر اقدامات انجام شده این مدیریت در طول دوره دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: این مدیریت در نمایشگاه سیمای تدبیر ویژه هفته دولت شرکت می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار یادآور شد:غبارروبی گلزار شهدا، انتخاب کارمند نمونه،حضور کارکنان اداری در نماز جمعه، برگزاری نشست خبری با خبرنگاران شهرستان و کوهنوردی همکاران از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش فريدونکنار در هفته دولت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا