رئیس اداره برق فریدونکنار:

فریدونکنار کمترین خاموشی را در مازندران دارد/ امکان بردن خروجی به بخش دهفری وجود ندارد

بصیر، علی رحمانی در چهارمین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: اداره برق فریدونکنار ۴۳ پرسنل دارد که به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار ستاد شرکت توزیع برق مازندران، فریدونکنار کمترین خاموشی ناشی از اتفاقات ناخواسته در سطح امور را دارد.

رئیس اداره برق فریدونکنار با اشاره به اینکه ۷۰۴ ترانس هوایی در فریدونکنار وجود دارد یادآور شد: ۴۰ پست زمینی و ۸ خروجی پست مستقل ۲۰ کیلوولت در این شهرستان است.

رحمانی تصریح کرد: در سال گذشته به اندازه دو سال قبل از آن جذب و بودجه برای عمران تاسیسات جذب شد و برای توسعه شهری ۲۴ ترانس نصب و ۶۸ قطعه کار شد.

وی با بیان اینکه در زمینه توسعه احداث روستایی در ۲۱ نقطه ۸ ترانس نصب شد گفت: در ۵ ماه نخست امسال ۱۸ نقطه برای توسعه احداث شهری و ۴ نقطه برای احداث روستایی در نظر گرفته شد.

رئیس اداره برق فریدونکنار افزود: در سال ۹۶ موفق به نصب یک دستگاه پست سیار ۱۵ مگاولت آمپر در خیابان شهید بهشتی شدیم.

رحمانی با بیان اینکه در حال حاضر امکان بردن خروجی به بخش دهفری وجود ندارد، اظهار کرد: به دلیل پل نیمه کاره و عدم تملک زمین‌های اطراف امکان بردن خروجی به سوی دهفری وجود ندارد و باید دو خروجی به این سمت برود اما نمی توان این کار را انجام داد.

رئیس اداره برق فریدونکنار از آمادگی تامین برق برای بندر به صورت مستقل خبر داد و خاطرنشان کرد: تبدیل شدن پست کمپک خیابان شهید بهشتی به پست باز و افزایش ۱۲ خروجی از برنامه‌های این اداره در سال ۹۶ است تا برای ۳۰ سال آینده این شهرستان پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال گرفتن مجوز ساخت ساختمان برق هستیم گفت: میزان خاموشی‌های سطح شهر فریدونکنار نسبت به شهرهای دیگر کمتر است و شهروندان باید صبور باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا