فرماندار فریدونکنار خبر داد

افتتاح ۱۴ پروژه در فریدونکنار طی هفته دولت/ استاندار مازندران یکشنبه در فریدونکنار

بصیرنیوز، حسین منفردی در چهارمین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: ۹۱ درصد مردم فریدونکنار در این انتخابات مشارکت داشتند و در انتخاب رئیس‌جمهور حدود ۵۴٫۲ درصد به دولت رای دادند.

وی با بیان اینکه در فرآیند احراز هویت کاندیداها رتبه نخست را آوردیم، تصریح کرد: از میان بیش از ۲۰۰ کاندیدا تنها یک نفر احراز هویت نشد.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه تنها شهرستانی بودیم که حتی یک مورد شکایت از مجریان وجود نداشت، خاطرنشان کرد: هرچند برخی بی اخلای‌ها مشاهده شد اما امیدواریم در آینده این فرهنگ مرتفع شود.

منفردی با بیان اینکه در طرح ساحل فریدونکنار با کاهش شدیدی رو به رو بوده است، گفت: فریدونکنار با ۶۶ درصد کاهش در غرق‌شدگی طرح خود را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی استان، فریدونکنار در میان شهرستان‌های ساحلی رتبه نخست و در کل استان رتبه دوم را به فریدونکنار داده‌اند.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه ۱۴ پروژه با ۷۰ هزار میلیون ریال اعتبار از امروز افتتاح می شود، گفت: کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار، آسفالت آخرین روستای فریدونکنار، نمایندگی اداره محیط زیست در شهرستان، ارتقای نمایندگی ارشاد به اداره و طرح یکپارچه سازی اراضی کشاورزی در این هفته از جمله برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه در روز یکشنبه استاندار مازندران به فریدونکنار می‌آید تا پروژه‌ها افتتاح شود، افزود: نشست رسانه‌ای در روز دوشنبه و نشست و ملاقات عمومی با مردم نیز در این هفته در دستور کار قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا