رئیس اداره گاز فریدونکنار:

شهروندان فریدونکناری فریب عاملان فروش دستگاه‌های کاهنده مصرف گاز را نخورند

بصیر، علی ابراهیمی در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به فروش دستگاه‌های غیرمجاز کاهنده مصرف گاز در فریدونکنار، اظهار کرد: تعدادی از شرکت‌های خصوصی و غیر مجاز در راستای فروش دستگاه کاهنده مصرف گاز به درب منازل و واحدهای تجاری مردم این شهرستان مراجعه کرده و مدعی این بوده‌اند که از سوی شرکت گاز برای فروش این دستگاه‌ها آمده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های خصوصی و غیر مجاز برای جذب مردم و برای بیمه کردن خانه‌های خود در مقابل آتش‌سوزی دستگاه‌های کاهنده گاز را به مردم می‌فروشند.

رئیس اداره گاز فریدونکنار با تأکید بر اینکه این شرکت‌ها کاملا خصوصی بوده و هیچ ارتباط و هماهنگی با شرکت گاز ندارند، تصریح کرد: مردم نباید فریب این شرکت‌های سودجو و خصوصی را بخورند چراکه شرکت گاز مازندران و اداره گاز شهرستان فریدونکنار روی قبض‌هایی که مردم گاز بها را پرداخت می‌کنند یک هزینه‌ای به عنوان بیمه درج کرده و از مردم دریافت می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به وجود هزینه‌ای به عنوان بیمه در قبض‌های گاز بها، گفت: مردم می‌توانند برای وقوع حادثه‌هایی از جمله آتش‌سوزی و برق گرفتگی منازل و واحدهای تجاری مردم از این بیمه استفاده کرده و فریب این افراد سودجو را نخورند.

وی ادامه داد: این افراد در راستای مراجعه به مردم، دستگاه‌های کاهنده گاز خود را به آنها فروخته و با عنوان اینکه برای شرکت گاز کار می‌کند در راستای بیمه مردم و فروش این دستگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره گاز فریدونکنار با تأکید بر تکذیب این شرکت‌های خصوصی و فروش دستگاه‌های کاهنده، خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها هیچ قراردادی با شرکت و اداره گاز استان مازندران و فریدونکنار نداشته و در همین راستا می‌خواهند با نام شرکت گاز دستگاه‌های خود را به فروش برسانند.

ابراهیمی تصریح کرد: این شرک‌های خصوصی با یک شرکت بیمه هم قرارداد داشته که خود آنها خواستار بیمه مردم برای منازل و واحد های تجاری بوده که مردم نیازی نیست از این بیمه استفاده کنند چرا که روی قبض‌های گاز بهای مردم واحدهای تجاری، اداری، مسکونی و توریستی در مقابل حوادث‌های ناگوار بیمه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا