گروسیان: بدشانسی‌های من و تراکتورسازی تمام شد

فرزین گروسیان، دروازه‌بان تراکتورسازی که در دیدار مقابل سایپا موفق شد برای نخستین بار در لیگ هفدهم دروازه تیمش را بسته نگه دارد، در این باره و شرایط تیمش صحبت کرد.

تسنیم: از پیروزی مقابل سایپا شروع کنیم، دومین پیروزی متوالی تراکتورسازی هم به دست آمد.
خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و با گرفتن سه امتیاز به جدول برگردیم.

تسنیم: در این دیدار هم برای نخستین بار توانستی کلین‌شیت کنی و دروازه‌ات را بسته نگه داری.
خدا را شکر. یکی از خاطره‌انگیزترین شب‌های زندگی‌ام رقم خورد و توانستم اولین کلین‌شیتم را در لیگ برتر داشته باشم. حالا دیگر، هم بدشانسی‌های من تمام شده، هم بدشانسی‌های تراکتورسازی.

اشک‌هایی که پس از شکست مقابل استقلال می‌ریختی خیلی تأثیرگذار بود…
بعد از بازی هفته اول مقابل استقلال خوزستان، فشار زیادی روی من بود. در طول بازی عالی بازی کردم و چند توپ خود را گرفتم، اما وقتی آن توپ  در دقایق پایانی وارد دروازه‌ام شد، خیلی اذیت شدم. از طرفی دیگر بچه‌ها در خط حمله هر چه می‌زدند به در بسته می‌خورد. همه این‌ها باعث می‌شد فشار زیادی روی تک‌تک‌مان باشد. بعد از آن هم در دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال که خیلی برای هواداران‌مان مهم بود، بازی را باختیم. خودم را شرمنده هواداران تراکتورسازی می‌دانستم. بعد از بازی با استقلال که تماشاگران آن‌طور تشویق‌مان می‌کردند و «عیبی یوخ» می‌گفتند، تحت تاثیر قرار گرفتم و گریه کردم. الان که توانستم نخستین کلین‌شیتم را داشته باشم، احساس خوبی دارم. امیدوارم این بردها و کلین‌شیت‌ها تداوم داشته باشد تا جواب این همه خوبی هواداران را بدهیم. آنها این همه ماندند، تشویق‌مان کردند و امید دادند. ما به عشق آنها می‌جنگیم.

در جام حذفی هم باید در مشهد با پدیده بازی کنید. قرعه سختی نصیب‌تان شد.
بله، قرعه سختی است. امسال همه تیم‌ها خیلی خوب هستند و نمی‌توان از قبل تیمی را بازنده دانست، اما دیدارهای جام حذفی خاص و تک بازی است. پدیده هفته گذشته استقلال را در تهران برد و تیم خوبی است، اما ما هم تراکتورسازی هستیم و با بازیکنان جوان و باتجربه‌ای که داریم، می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. امیدوارم پدیده را ببریم و راهی مرحله بعدی جام حذفی شویم.

تراکتورسازی بعد از شروع نه‌چندان خوبی که داشت، دو برد متوالی آورد و حالا هوادارانش را به آینده خود امیدوار کرده است.
شما یا طرفداران تیم‌های دیگر شاید فکر کنید عملکرد تراکتورسازی در هفته‌های نخست بد بود، اما این‌طور نیست. تراکتورسازی عملکردش خیلی هم خوب بود، به‌قدری خوب بود که هواداران پس از هر باخت تشویقش کردند و برایش دست زدند. من خودم به این تیم خیلی امیدوارم. حالا که بدشانسی‌ها تمام شده، اگر به این روند خود ادامه بدهیم، می‌توانیم جزو مدعیان باشیم.

… و صحبت پایانی؟
فقط از تماشاگران بزرگ تراکتورسازی تشکر می‌کنم که در این چند هفته خیلی به من لطف داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا