اشتباهات عجیب و جبران ناپذیر مدیرعامل بارسلونا

شاید بدترین چیز برای یک مدیرعامل در یک باشگاه بزرگ ورزشی به نام بارسلونا این باشد که رقیبش هر روز در پر تیراژترین روزنامه کاتالونیا علیه وی سخنرانی کند، تیم رسانه ای تشکیل دهد و با هر اشتباهش یک کمپین تازه برای انتخابات زودهنگام به راه بیندازد.

خوان لاپورتا این روزها یکی از خوشحالترین مردم کاتالونیا است. او از دلخوری انریکه و رفتن او شروع کرد و روی پروژه مسخره آردا توران حسابی رژه رفت و در ماجرای دادگاه مسی تا دلش می خواست علیه بارتومئو سخنرانی کرد و مگر بهتر از این هم می شد؟ وقتی قرار شد نیمار از بارسلونا برود، بارتومئو فقط سکته نکرد.

اشتباهات مدیرعامل بارسلونا کم نبود، او والورده را استخدام کرد، انصافا او مربی کوچکی نیست اما آیا هر مربی که کوچک نباشد لیاقت مربیگری در بارسلونا را خواهد داشت؟

اکنون آردا توران به احتمال فراوان راهی منچستریونایتد خواهد شد، با توجه به خرید پائولینیو و اضافه شدن او به ترکیب بلوگرانا، کار آردا توران برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دشوارتر شده و والورده نیز نشان داده است که اعتقادی به این هافبک ۳۰ ساله و ترک تبار ندارد.

بارسلونا علاقمند بود تا آردا توران را به عنوان بخشی از قرارداد کوتینیو راهی لیورپول کند؛ اما سرخ ها علاقه ای به جذب این بازیکن ندارند و به همین دلیل یونایتد از شانس بالایی برای جذب این بازیکن برخوردار است. مورینیو همیشه به تمجید از سبک بازی آردا توران پرداخته و با توجه به ابراز علاقه یونایتدها برای جذب این بازیکن، احتمالا طی چند روز آینده این قرارداد نهایی شده و آردا توران چهارمین خرید این فصل شیاطین سرخ خواهد شد.

اکنون بارسلونا خود را در خطر از دست دادن لیونل مسی هم می بینند، هواداران بارسا دیگر برای گفتن جمله «این دیگر غیر ممکن است» کمی محافظه کار شده اند. مسی تا ۴ ماه دیگر به یک بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد، بازیکنی که هنوز هم به شدت از دست باشگاهش به خاطر ماجرای دادگاه کاتالونیا دلخور و عصبانی است. او هنوز برای تمدید قرارداد خود دست به کار نشده و پدر و وکیلش برابر سوال انبوده خبرنگاران فقط سکوت می کند.

خرید پائولینیوی برزیلی به عنوان بدترین بازیکن تاتنهام از دیگر شاهکارهای مدیرعامل بارسلونا بود. ژوزه پائولو بزرا ماسیل ژونیور، که عموماً با نام پائولینیو شناخته می‌شود، هافبک اهل کشور برزیل است که در شهر سائوپائولو آن کشور به دنیا آمده‌است. پائولینیو در تیم‌های فوتبال کورینتیانس، تاتنهام هاتسپرز، گوانگژو اورگراند و البته باید گفت، بارسلونا سابقه حضور دارد. این بازیکن همچنین از سال ۲۰۱۱ تاکنون ۴۱ بار برای تیم ملی فوتبال برزیل به میدان رفته ‌است و طی این مدت ۹ گل به ثمر رسانده ‌است.

پائولینیو هافبک تیم گوانگژوی چین در حالی با مبلغ ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا پیوست که این بازیکن در مارچ ۲۰۱۷  از سوی هواداران تاتنهام به عنوان بدترین خرید تاریخ باشگاهشان انتخاب شده بود. طرفداران بارسلونا نیز از این خرید استقبال نکردند و در مراسم معارفه اش تنها ۲ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشت و به طرز عجیبی تاکنون فقط یک پیراهن از این بازیکن فروش رفته است.

حالا هم خرید دمبله، در حالی که می تواند باعث خوشحالی هواداران بارسلونا شود، سوژه تازه لاپورتا شده تا دوباره علیه بارتومئو کمپین انتخابات زودهنگام تشکیل دهد.

والورده درباره دمبله می گوید: دمبله قادر به بازی کردن در هر دو سمت محوطه و البته به عنوان مهاجم مرکزی است و باعث می شود ما گزینه های بیشتری در اختیار داشته باشیم. امیدوارم دمبله قادر به انجام کارهای زیادی برای بارسا باشد؛ زیرا ما به این بازیکن خیلی امیدوار هستیم.

اینیستا هم از تصمیم های عجیب بارتومئو به ستوه آمده و به اسپورت کاتالونیا خبر داده که در نیم فصل بدون تردید برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد، پیکه بیشتر وقتش را در توییتر و توهین و کری خواندن علیه دولت اسپانیا و تیم فوتبال رئال مادرید صرف می کند و مدافع مستحکم و باشکوه زمان گواردیولا و انریکه نیست که نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا