استاندار مازندران در گفت‌وگو با بصیرنیوز خبر داد

سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت برای بزرگراه‌های مازندران

بصیر، ربیع فلاح جلودار در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به ضرورت افتتاح خانه‌های هلال اظهار کرد: افتتاح خانه هلال از اتفاق‌های  خوبی است که در ۲ سال گذشته با تلاش هلال احمر، ستاد بحران، امور روستایی و پدافندغیرعامل مازندران رخ داده است.

وی با اشاره به وظایف خانه‌های هلال، خاطرنشان کرد: اگر اتفاقات عیرمترقبه‌ای در منطقه رخ دهد این خانه‌ها می‌توانند رابط و کمک رسان خوبی به مراکز امدادی باشند.

استاندار مازندران تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد ۱۳۱خانه هلال روستایی در مازندران به بهره‌برداری رسیده که محل اعتبارات آن‌ها بیشتر از اداره کل امور روستایی است.

فلاح جلودار با بیان اینکه هر خانه هلال در ابتدا با مبلغ ۵ میلیون تومان و همچنین تجهیزات تاسیس می‌شود گفت: به دنبال آن هستیم تا مبلغ این مراکز را تا ۱۰ میلیون تومان افزایش دهیم.

وی یادآور شد: خانه هلال در یادگیری افراد برای امدادرسانی بسیار ضروری است و کسانی که به واسطه این پایگاه آموزش میبینند می‌توانند در بروز خسارت یا کاهش آن نقش بسیار تاثیرگذاری داشته باشند.

استاندار مازندران با اشاره به سرمایه‌گذاری دولت در بخش‌های مختلف، خاطرنشان کرد: بودجه‌ها به دو بخش استانی و ملی تخصیص پیدا می‌کند که مازندران در بخش استانی مبلغ ۵۳۰ میلیارد تومان را دارا است که با بودجه ملی این مبلغ نزدیک به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.

فلاح جلودار با بیان اینکه طرح‌های مواصلاتی استان از بودجه‌های ملی تامین می‌شود، تصریح کرد: روز به روز در حال نزدیک شدن به پایان طرح‌های نیمه کاره در مازندران هستیم.

وی از آسفالت بیش از هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در مازندران خبر داد و افزود: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای جاده هراز، آزادراه شمال و جاده سوادکوه در این دولت سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار مازندران در پایان گفت: در زمینه‌های آب شرب، فناوری اطلاعات و دیگر زمینه‌ها بستر مناسبی در مازندران فراهم است که در سال جاری بهتر از سال گذشته خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا