اختصاصی/ وصیت نامه شهید

اسلحه ام را بردارید و به سوی کفار بجنگید

بصیر،  بخشی از وصیت نامه شهید شعبانعلی حاجی تشکری:

حاجتشر~1

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خداوند بخشنده مهربان

درود بر رهبر انقلاب کبیر و بزرگ جهان و درود بر همه شهیدان به خون خفته و درود بر همه رزمنگان اسلام حق علیه باطل درود بر سربازان و پاسداران و بسیج و همه رزمندگان اسلام اینک من در جبهه هستم و تا خون در بدن من جریان دارد می جنگم تا این مزدوران از خاک ایران بیرون کنیم و این منافقین را از بین ببریم. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار و این یار پیر ما عمرش زیاد بفرما. اینک در جبهه با مزدوران می‌جنگیم. اگر شهید شدم در راه خدا رفتم و اگر زخمی شدم باز هم در راه خدا رفتم و اگر سالم ماندم برگشتم باز هم در راه خدا می جنگم و انشااله به خواست خدا به پیروزی می رسیم.

برادرانم من اگر شهید شدم مبادا برایم گریه بکنید چونکه خداوند این هدیه را برای من آورد شهید شدن سعادت می خواهد برادر شهید شدم به سرافرازی شماست که برادرت در راه اسلام کشته شده است و با کفار می جنگم برادر جان پشت جبهه مواظب منافقین باشید و دیدید که دارند شلوغ می کند به دادگاه تحویل بدهید به قول رهبر ما منافقین برتر از کفارند چونکه منافقین که پیش مسلمانان می آید از اسلام ولی پشت سر می کوبند مواظب باشید برادر جان فرج تو وصی من هستید و رضا ناظر من است و از شما خواهش می کنم شهید شدم گریه نکنید ولی شهید شدم اسلحه ام را بردارید و به سوی کفار بجنگید.

خدایا عمر رهبر انقلاب را زیاد بفرما و سلام من به برادرها و زن دادش و برادرزاده ها و فامیلان و دوستان برسانید این وصیت نامه شعبانعلی تشکری است در مورخ ۲۰/۹/۶۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا