ماجرای دریافت وام کارتن خواب‌ها از بانک سرمایه

جبار کوچکی نژاد درباره قرائت گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره و بانک سرمایه اظهار کرد: گزارش مقدماتی از تخلفات بانک سرمایه در جلسه کمیسیون آموزش ارائه و گزارش نهایی مهر ماه در صحن علنی قرائت خواهد شد.

وی افزود: در پرونده بانک سرمایه شاهد بودیم که شرکت‌های صوری را به نام برخی افراد کارتن خواب ایجاد و اقدام به دریافت وام کردند.

همچنین اسدالله عباسی عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره به تسنیم گفت: گزارش نهایی تیم تحقیق و تفحص در حال جمع بندی است و پس از آن در کمیسیون آموزش بررسی و پس از آن به هیئت رئیسه ارائه و در صحن علنی قرائت خواهد شد.

وی افزود: جمع بندی هنوز نهایی نشده است و بخشی از مستندات باقی مانده و امیدواریم تا نیمه شهریور روند آن اتمام برسد، در بحث بانک سرمایه به تخلفات جدید رسیدیدم که در حال تنظیم آن هستیم و در صوت تأیید گزارش می‌دهیم.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:‌ گزارش وضعیت صندوق ذخیره نهایی شده است و شاهد برخی تخلفات در عزل و نصب مدیران و تحمیل برخی وثیقه‌ها به بانک برای اعطای وام به افراد سفارش‌شده مشخص است یعنی برخی افراد را برای دریافت وام و تسهیلات به بانک معرفی کرده‌اند که این افراد بدون ارائه وثایق مطمئن، وام‌های کلان دریافت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا