حاج‌رضایی: کی‌روش می‌خواهد همه را راضی نگه دارد

امیر حاج رضایی در خصوص شانس پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، اظهار داشت: در فوتبال هیچ موضوعی قطعی نیست و همین مسئله باعث جذابیت‌ در این رشته شده و هوادار را به یک سرگیجه دچار می‌کند. نه تنها من بلکه هیچکس نمی‌تواند نتیجه یک دیدار فوتبال را پیش‌بینی کند و تضمینی نیست. امیدوارم بتوانیم مقابل کره جنوبی پیروز شویم، چون ما پتانسیل این کار را داریم.

وی در مورد بازیکنانی مثل رفیعی و رضایی که به تیم ملی دعوت نشده‌اند و دعوت از قدوس گفت: انتخاب بازیکن به عهده خود مربی است و کی‌روش هم هیچ وقت نمی‌تواند همه را راضی نگه دارد. مربی به همه بازیکنان اشراف دارد و قطعا در عملکرد قدوس توانایی‌هایی دیده که او را دعوت کرده است.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: قدوس بازیکنی است که از سوئد آمده و می‌گویند عملکرد خوبی دارد. کی‌روش قطعا این بازیکن را مورد ارزیابی قرار داده و او را تحلیل کرده است. من نمی‌توانم راجع به او نظر بدهم، چون فوتبالش را ندیده‌ام.

حاج رضایی در مورد دعوت دژاگه که مدت‌هاست در تیمی بازی نکرده، تصریح کرد: کی‌روش قطعا پارامترهایی را در نظر می‌گیرد و بازیکنانش را دعوت می‌کند، چون خروجی تیم برایش مهم است. در طول مسابقات مهم شاید کی‌روش نیاز مبرمی به عملکرد دژاگه داشته باشد.

وی در پایان گفت: چند تیم می‌توانند جای بارسلونای چند سال پیش را بگیرند که از همه لحاظ خوب بود؟ کی‌روش قصد دارد همه را راضی نگه دارد و به همین دلیل این بازیکنان را دعوت کرده است و این امر با در نظر گرفتن پیروزی در مسابقات کار سختی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا