پیام خاص سرمربی موناکو به امباپه

موناکو در هفته چهارم رقابت‌های لیگ فرانسه جشنواره گل به راه انداخت و توانست با نتیجه‌ ۶ بر یک مارسی را در هم کوبد.

سرمربی پرتغالی موناکو در این دیدار کیلیان امباپه را در اختیار داشت اما این بازیکن جوان را نیمکت نشین کرد تا پیام آشکاری به او بدهد.

یاردیم بعد از بازی گفت‌: انتظار نداشتم که بتوانیم با این نتیجه‌ بسیار خوب به پیروزی برسیم. مارسی حریفی قوی برای ما بود اما نشان دادیم که تیم هماهنگی هستیم. در نیمه نخست کار حریف را تمام کردیم و توانستیم چهار گل به ثمر رسانیم.

او درباره امباپه گفت‌: کیلیان یک بازیکن بزرگ و با استعداد است اما ما بدون او هم می‌توانیم به پیروزی برسیم. چهار پیروزی را بدون مهاجم جوان خود به دست آورده‌ایم و این نشان می‌دهد که ما بدون یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان خود هم می‌توانیم به پیروزی برسیم. پیام من برای امباپه این است که تیم مهم‌تر از هر بازیکنی است و باید او چنین پیامی را به خوبی درک کند.

یاردیم درباره پیوستن امباپه به پاری ‌سن‌ ژرمن گفت‌: من تا الان چنین چیزی را نشنیده‌ام. امباپه فعلا بازیکن ما است. وقتی با چهار گل جلو افتادیم احساس کردم که دیگر نیازی به امباپه نداریم. موناکو فصل قبل خوب کار کرد و همین باعث شد که باشگاه‌های دیگر به ۲۰ بازیکن ما پیشنهاد دهند. بازیکنان موناکو با نهایت حرفه‌ای‌گری با پیشنهادات برخورد کردند.

یاردیم در پایان سخنان خود به ستایش از فالکائو پرداخت که توانست دو گل دیگر به ثمر برساند و جایگاه خود را در صدر جدول بهترین گلزنان محکم‌تر کند. او گفت: فالکائو را از زمانی که در پورتو بازی می‌کرد می‌شناسم. او مهاجم بسیار بزرگی است و خوشحالم که به روزهای اوجش برگشته است. فالکائو از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و این باعث شده که جنب و جوش زیادی در میدان داشته باشد.

موناکو در هر چهار بازی خود در فصل جاری لیگ فرانسه به پیروزی رسیده و تنها به خاطر گل خورده بیشتر نسبت به پاری ‌سن‌ ژرمن در رده دوم جدول رده‌بندی جای دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا