ربانی: مربی داخلی حقوق نمی‌گیرد چون شناسنامه ایرانی دارد

محسن ربانی در خصوص کلاس‌های دانش افزایی مربیان اظهارداشت: این کارگاه برای دانش افزایی مربیان بود و نکات فراموش شده در مورد کار مربیگری یادآوری شد. البته کسانی هستند که تعداد بیشتری از این مدارک را دارند اما نتیجه‌ای نگرفتند ولی ما بنا را بر این می‌گذاریم که تمام شرکت کننده‌های حاضر در این دوره کلاس چیزی را که یادگرفتند به کار می‌گیرند.

وی با اشاره به فرق گذاشتن میان مربی‌های داخلی و خارجی تصریح کرد: به نظرم اعتماد به مربی ایرانی خیلی اهمیت دارد. من با مربی خارجی کار می‌کردم اما الان خودم مربی هستم؛ در آن زمان رکورد ۵ متر را کسب کردم و مربی‌ام حدود ۲۵۰۰ دلار حقوق می‌گرفت اما شاگردم بالای ۵ متر می‌پرد و من هیچ حقوقی ندارم. بحث دانش مربی نیست بلکه موضوع ارزش قائل شدن برای مربی درمیان است. اینکه به عنوان مثال اینکه محسن ربانی به خاطر اینکه شناسنامه‌اش ایرانی است حقوقی نگیرد بعد به یک خارجی که چشمانش آبی است حقوق بالا بدهند بی‌انصافی است.

مربی سپیده توکلی در پایان در مورد شرط فدراسیون برای حضور این ورزشکار در بازی‌های داخل سالن ترکمنستان خاطرنشان کرد: حدود شش ماه است که به سپیده توکلی به عنوان مربی کمک می‌کنم. دو هفته پیش فدراسیون اعلام کرد اسم او در لیست مسابقات هست ما هم برنامه ریزی کردیم و چند روز پیش هم از طریق اخبار متوجه شدیم که قرار است برای توکلی یک رکوردگیری بگذارند و در صورت کسب ۳۸۰۰ امتیاز به مسابقات ترکمنستان اعزام می‌شود حتی به ما حرفی نزدند و نظرمان را نپرسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا