کادر فنی کشتی آزاد در آستانه تغییر

تیم ملی کشتی آزاد ایران با تک مدال طلای حسن یزدانی و البته حذف ۷ ملی‌پوش کشورمان در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه به جایگاه نهم دنیا سقوط کرد تا یکی از بدترین نتایج تاریخ این رشته در چهار دهه گذشته مسابقات جهانی را رقم بزند.

در این خصوص شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد نیز در انتظار گزارش و مستندات کادر فنی تیم اعزامی به رقابتهای جهانی است تا هر چه سریعتر دلایل این ناکامی را بررسی و تصمیمات لازم را برای رفع نواقص موجود اتخاذ کند. آنچه مسلم است عملکرد فنی و تاکتیکی اعضای کادر فنی نیز به هیچ عنوان راضی‌کننده نبوده و گفته می شود یکی از پس لرزه‌های ناکامی در فرانسه، تغییر اساسی در جمع اعضای کادر فنی است.

به گفته یکی از اعضای شورای فنی، عملکرد دو نفر از مربیان تیم ملی کشتی آزاد در جهانی فرانسه به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و حتی پیش از اعزام تیم به این مسابقات نیز حرف وحدیث هایی برای تغییر این دو مربی وجود داشته است.

البته برخی تصمیمات شورای فنی در اعلام ترکیب تیم اعزامی به فرانسه نیز باعث انتقاد اهالی کشتی شده که همین موضوع پای شورای فنی را هم به ناکامی ملی پوشان باز کرده است. به همین دلیل اعضای شورای فنی برای مبری شدن از هرگونه اتهام اشتباه و قصور در باخت سنگین تیم ایران، بدون هیچ تعارف و چشم پوشی به وضعیت کادر فنی و بررسی دلایل شکست، خواهند پرداخت.

به هر حال طی روزهای آتی نشست ویژه شورای فنی کشتی آزاد برگزار و به گفته یکی از اعضای همین شورا، تغییرات محسوسی در جمع کادر فنی تیم ملی مطرح و اعمال خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا