عضو شورای اسلامی روستای نوایی‌محله سفلی فریدونکنار مطرح کرد

مشارکت بالای اهالی نوایی‌محله سفلی در احداث راه روستایی

بصیر، عابد چکاوه عضو شورای اسلامی روستای نوایی‌محله سفلی در حاشیه افتتاح آسفالت این روستا و در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: این جاده راه دسترسی به نوایی‌محله علیا به طول تقریبی ۸۰۰ متر است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از ۲۰ دی ماه سال ۹۴ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در ابتدا این جاده ۴ متری بود که با افزایش ۸ متری آن به ۱۲ متر رسیده و در حال حاضر ۶ متر آن آسفالت شده و مابقی پیاده رو می‌شود.

عضو شورای اسلامی روستای نوایی‌محله سفلی با بیان اینکه این پروژه بالغ بر ۹۰۰ میلیون هزینه داشت، تصریح کرد: ۶۵۰ میلیون بابت هزینه دیوارچینی و تعمیر و همچنین ۲۵۰ میلیون بابت آسفالت هزینه شد.

چکاوه افزود: در حالی که روستای نوایی‌محله سفلی دارای ۵۰ خانوار جمعیت است اما با مشارکت بالای مردمی مبلغ ۵۰ میلیون جمع‌آوری شد و همچنین اهالی این روستا نقش بسیار زیادی در فرآیند دیوارچینی و زیرسازی این آسفالت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در هشتم تیر ماه سال ۹۶ این جاده آسفالت شد و همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل امور روستایی، فرماندار فریدونکنار، معاون فرماندار، بخشداران، رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار و مردم ولایتمدار روستای نوایی‌محله سفلی این پروژه به بهره‌برداری رسید.

عضو شورای اسلامی روستای نوایی‌محله سفلی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که این جاده به بهترین راه روستایی در کشور تبدیل شود گفت: با طراحی یک نقشه سه بعدی به دنبال آن هستیم تا در ۴ سال آینده این جاده به عنوان یکی از جاده‌های برتر روستایی در سطح کشور شود.

چکاوه با بیان اینکه پس از مکاتبات فراوان دهیاری روستای نوایی‌محله سفلی مصوب شد، تصریح کرد: مهدی سلیمانی و عسگری چکاوه در دوره چهارم اعضای شورای اسلامی این روستا حضور داشتند و در دوره جدید هم عسگری چکاوه و حسین رجب‌پور منتخب مردم شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا