بیماری مشکوک کاپیتان تیم ملی موی تای

مسعود مینایی که چندی پیش در رقابت‌های جایزه بزرگ لهستان به مدال نقره رسید، در مسیر بازگشت و در فرودگاه متوجه ضعف شدیدی می‌شود و حتی چند بار تعادل خود را از دست می‌دهد. این موضوع ادامه پیدا می‌کند تا چند روز پیش که مینایی به دلیل از کار افتادن ۷۰ درصد از عضلات بدنش در بیمارستان بستری می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از این است که متخصصانی که وظیفه معالجه مینایی را بر عهده دارند، هرگونه اختلالات مادرزادی را رد می‌کنند و معتقد هستند این بیماری به یکباره و از طریق نوشیدن آب مسموم وارد بدن کاپیتان تیم ملی موی تای کشورمان شده است.

یکی از نزدیکان کاپیتان تیم ملی موی تای که در چند وقت گذشته ارتباط نزدیکی با وی داشته و حتی با پزشکان معالج او صحبت کرده است، گفت: احتمال دارد مینایی مسموم شده باشد و شک ما به این است که او در خلال رقابت‌های ورود گیمز لهستان با این مشکل رو به رو شده است. به هر حال مینایی یکی از بهترین‌های موی تای در دنیا بود و بعید نیست برخی‌ها برای اینکه مسعود به مدال طلای این رقابت‌ها نرسد و در آینده برای چهره‌های برتر موی تای جهان مشکل ساز نشود، این مشکل را بوجود آورده باشند.

به گزارش مشرق، در اینکه نمی‌توان مسئولان فدراسیون ورزش‌های رزمی را در این موضوع مقصر اصلی دانست شکی نیست، چون آنها از مسمومیت مینایی ابراز بی اطلاعی می‌کنند، اما انتظار جامعه ورزش این است که این شایعات بوجود آمده پیگیری شود تا هرچه زودتر تکلیف دلایل بیماری ورزشکار پرافتخار کشورمان مشخص شود.

شایان ذکر است خوشبختانه شرایط مینایی روز به روز بهتر می‌شود و به احتمال فراوان درصد از کار افتادگی عضلانی کاپیتان تیم ملی موی تای کشورمان تا هفته‌های آینده از ۷۰ درصد به ۲۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا