اتفاقات عجیب و غریب قبل و بعد از دربی مازندران

اگرچه دیدار روز گذشته نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل خوشبختانه کشته نداشت اما اتفاقات عجیب و غریبی در حاشیه دربی مازندران رخ داد که اگر توسط مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری نشود مطمئنا تبعات تلخی را در آینده شاهد خواهیم بود.

اتفاقاتی که از قبل از برگزاری مسابقه رخ داد نشان از یک دربی جنجالی می‌داد و حواشی از آنجایی آغاز شد که قرار بود تماشاگران تیم بابلی به ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اجازه ورود نداشته باشند اما سازمان لیگ از این اقدام جلوگیری کرد.

در نشست هماهنگی قبل از مسابقه اعلام شد که اتوبوس تیم فوتبال خونه به خونه بابل تا قائم‌شهر با اسکورت به ورزشگاه شهید وطنی وارد شود اما ظاهرا این اسکورت تنها تا ورودی شهر قائم‌شهر اتفاق افتاده و اتوبوس تیم خونه به خونه به هنگام ورود به ورزشگاه با مشکلات عجیب و غریبی روبرو شد.

نکته عجیب‌تر اینجا بود که تماشاگران تیم  نساجی در پشت نیمکت خونه به خونه مستقر بودند که البته این کار خلاف قوانین است و ظاهرا از همان جا فحاشی‌ها آغاز و به سمت نیمکت تیم میهمان سنگ‌پراکنی صورت گرفت. در این دیدار جواد نکونام از رمضانی به عنوان دفاع چپ استفاده کرد که فحاشی به این بازیکن به حدی بود که باعث شد در نهایت سرمربی خونه به خونه این بازیکن را به دفاع راست ببرد که وی در همان منطقه از زمین مصدوم شد و در نهایت از بازی بیرون رفت! البته خوشبختانه درگیری‌های فیزیکی در استادیوم به حدی زیاد نشد که در روند جریان مسابقه تاثیرگذار باشد اما بعد از پایان بازی اتفاقات تلخی در شهر قائم‌شهر رخ داد که فیلم تمامی این اتفاقات توسط سازمان لیگ به ثبت رسیده و حتی سعید فتاحی نیز گزارشی کامل از این اتفاقات تهیه کرده است.

یک اتفاق نادر دیگر بعد از پایان مسابقه اینجا بود که تماشاگران نساجی بعد از پایان مسابقه با راننده اتوبوس تیم فوتبال خونه به خونه بابل درگیر شده و در خیابان سنگ‌پرانی بین هواداران دو تیم شکل گرفت تا جایی که اتوبوس حامل اعضای تیم میهمان به جای بابل سر از شهر بابل درآورد و در ترافیک و درگیری مجبور شد مسیر خود را عوض کند.

تصاویر ثبت شده در شهر قائم‌شهر و اطراف آن بعد از پایان مسابقه نشان می‌دهد درگیری‌ها به حدی بود که سر و دست‌های زیادی با سنگ‌های عجیب وغریب شکسته شد و حتی در این ارتباط جواد نکونام بعد از پایان بازی با سعید فتاحی و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ تماس گرفت و به آنها اعلام کرد اگر چنین شرایطی در ورزشگاه‌ها وجود داشته باشد و اگر به اتفاقات دربی مازندران رسیدگی نشود مطمئن باشید بازی برگشت در شهر بابل تلفات جانی خواهد داشت!

قرار است مسئولان سازمان لیگ در این ارتباط تصمیم‌گیری لازم را انجام داده و به زودی درباره دربی مازندران و حواشی آن اطلاعیه‌ای را صادر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا