رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد

تصویب مبلغ ۳ میلیارد تومان برای تقویت زیرساخت ورزش فریدونکنار

بصیر، کاظم رنجبر در گفت‌وگو با بصیرنیوز با اشاره به اعتبارات مصوب شده به این اداره در سال ۹۶ اظهار کرد: ار محل تملک دارایی فرمانداری مبلغ ۵۲۰ میلیون تومان به ارزش افزوده مربوط می‌شود و ۵۰ میلیون تومان هم به سالن روستای سوته اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی، تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی  ۷۰ میلیون تومان مصوب شده است، خاطرنشان کرد: از ماده ۱۸۰ مبالغی در اختیار اداره ورزش قرار گرفته که ۱۰۰ میلیون برای سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید کریم آزادی، ۱۲۰ میلیون تومان برای سند زمین ورزشی شهید آزادی، ۳۰۰ میلیون تومان برای سالن کشتی حسین‌آباد، ۵۰ میلیون تومان برای بازسازی سالن روستای سوته در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه از سوی اداره کل بودجه‌هایی برای ورزش این شهرستان مصوب شده است، تصریح کرد: حدود یک میلیارد تومان برای پیست دوومیدانی و ۷۰۰ میلیون تومان برای سالن ورزشی روستای فرم از سوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به فریدونکنار اختصاص دارد.

رنجبر از آمادگی ساخت خانه جوان در فریدونکنار خبر داد و گفت: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از سوی استان برای تاسیس خانه جوان در فریدونکنار در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: احداث زمین چمن مصنوعی در یکی از روستاهای فریدونکنار در دستور کار قرار گرفته است و پس از کار کارشناسی روستای اوکسر برای احداث این زمین معرفی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان هم برای اتمام سالن ورزشی کاردگرمحله در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: اگر تمامی بودجه‌های مصوب تخصیص پیدا کند مبلغی در حدود ۳ میلیارد تومان می‌شود که کمک بسیار زیادی به زیرساخت ورزش فریدونکنار می‌کند.

رنجبر با اشاره به اینکه فریدونکنار در ورزش همگانی و قهرمانی پیشرفت‌های خیلی خوبی داشته است گفت: تعداد ورزشکاران فریدونکناری حاضر در تیم ملی روز به روز در حال افزایش است و این نشان دهنده پیشرفت ورزش این شهرستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا