ادامه ناکامی‌های آرژانتین با سامپائولی

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آمریکای جنوبی همانند سایر قاره‌ها بامداد امروز چهارشنبه ادامه یافت که در مهم‌ترین مسابقه شاگردان خورخه سامپائولی برابر تیم رده آخر جدول یعنی ونزوئلا یک بر یک به تساوی رسیدند.

آلبی سلسته در نیمه نخست مالکیت توپ را در اختیار داشت و چند بار دروازه حریف را تهدید کرد اما هیچ‌یک از ستاره‌های این تیم در گلزنی موفق نبودند. آنخل دی ماریا هم در دقایق نخست بازی آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد. در نهایت ۴۵ دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در دقایق نخست نیمه دوم ونزوئلا در یک ضد حمله توانست دروازه آرژانتین را باز کند. این گل را جان موریو در دقیقه ۵۰ به ثمر رساند. با این نتیجه آلبی سلسته تا رتبه ششم سقوط کرد.

شاگردان خورخه سامپائولی برای به تساوی رساندن بازی تلاش کردند و خیلی زود با گل به خودی ویا نوئوا این اتفاق افتاد. در ادامه آلبی سلسته در حد انتظار ظاهر نشد و نتوانست گل پیروزی را به ثمر برساند. آرژانتین با خوش شانسی و با توجه به شکست دو حریف دیگرش توانست در رتبه پنجم باقی بماند. آلبی سلسته اکنون ۲۴ امتیازی است.

در دیگر بازی مهم برزیل برابر کلمبیا قرار گرفت در این بازی که در ورزشگاه «بارانکیلا» انجام شد ابتدا برزیل در دقیقه ۴۴ توسط ویلیان به گل رسید اما فالکائو در دقیقه ۵۶ گل تساوی کلمبیا را به ثمر رساند تا تیم از پیش صعود کرده برزیل در بازی تشریفاتی‌اش یک امتیاز در زمین کلمبیا به دست بیاورد.

دیدار حساس پاراگوئه و اروگوئه با پیروزی دو بر یک مهمان به پایان رسید. گل‌های این تیم را فدریکو والورده و گوستاوو گومس (گل به خودی) به ثمر رساندند و تک گل پاراگوئه توسط آنخل رومرو وارد دروازه مهمان شد. اروگوئه با این برد به رتبه دوم جدول صعود کرد و با یک امتیاز بالاتر از کلمبیا ۲۶ امتیازی قرار گرفت.

شکست عجیب شیلی برابر بولیوی در این روز اتفاق افتاد. این اتفاق موجب شد شیلی به رتبه ششم سقوط کند و پایین‌تر از آرژانتین قرار بگیرد. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع بولیوی پایان یافت.

پرو نیز با شکست اکوادور توانست تا رتبه چهارم صعود کند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع مهمان پایان یافت و پرو ۲۴ امتیازی شد.

از این منطقه تنها صعود برزیل به جام جهانی قطعی شده است و هفته پایانی برای تیم‌های دیگر این منطقه به جز بولیوی و ونزوئلا سرنوشت‌ساز خواهد بود. چهار تیم نخست به صورت مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند و تیم پنجم به پلی‌آف خواهد رفت و برابر نماینده اقیانوسیه بازی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا