اختصاصی

پیش بینی شهید محمدرضا اسماعیلی از وضع تحریم اقتصادی

بصیر، در وصیت نامه شهید محمدرضا اسماعیلی نکاتی قابل تامل بیان شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست:

ان الله اشتری من المومنین انفقهم و اموالهم بان لهم اجند

خداوند از مومنین جانها و مالهایشان را می خرد و در مقابل بهشت می دهد/ قرآن کریم

وقتی مرگ حق است و کل نفس ذائقه الموت و تمام نفوس خواهند مرد و بهترین نوع مردن شهادت در راه خدا می باشد نه مردنی که بر انسان تحمیل می شود.

با عرض سلام به پدر و مادر عزیزم و امیدوارم حالتان خوب باشد و از شما تشکر می کنم که مرا چنان پرورش داده اید که لیاقت کشته شدن در راه مکتب و مملکتم را بدست آورم و باعث شدید که این موهبت الهی نصیبم شود من هنوز به آن حد نرسیدم که برای شما توصیه ای داشته باشم ولی همینقدر می گویم که به این انقلاب و امام مومن و معتقد باشید اگر امروز می بینید مشکلاتی در پیاده کردن مسائل اسلام وجود دارد علت آنست که زمینه کار بجا مانده از طاغوت است.

ما فعلا انقلاب کردیم ۴۰ الی ۵۰ سال فرصت لازم است تا به آن حکومت اسلامی به معنای واقعی برسیم و در طی این سالها قدرتهای شرق و غرب نیز سعی دارند با توسل به تحریم اقتصادی مانع از ادامه دادن حرکت انقلاب اسلامی شوند ولی ما راه خود را انتخاب کردیم و هرگز باز نمی ایستیم.

مادرم کسی مرا مجبور به شرکت در جبهه نکرده بلکه خودم این راه را انتخاب کردم و شما نگران من نباشید.

وصیت من مسلمان بودن و مسلمان ماندن است وصیت من رودرداسی نداشتن در مقابل ضد اسلام و ضد انقلاب و ضد امام و امت است وصیت من اجرای احکام اسلام و اهمیت به نماز است آری برادران و خواهران آنهایی که می مانند وظیفه شان بیشتر از انهایی است که می میروند آنهاییکه می مانند باید پیام خون شهدا را به تمام جهان برسانند و رسالتی که شهیدان از آنها می خواهند باید انجام دهند.

 از شما می خواهمکه هدف و نیتتان را برای خدا خالص کنید برای اسلام پیکار کنید دل به خالق متعال ببندید که رمز موفقیت هر انسانی و هر جامعه است.

از برادرانم می خواهم که اسلحه خونینم را بعد از من بردارید و تا پیروزی نهایی نبرد کنید  تا آنجا که مبارزه کنید که دیگر کفر روی زمین باقی نماند دیگر عرضی ندارم و این را به شما پدر و مادر عزیزم می گویم که گردان ما وظیفه سنگینی را به من ایفا نمود بعنوان مسئولیت دسته ای را قبول کردم و روز و شب در زیر آتش مستقیم دشمن در خط مقدم انجام وظیفه می کنم این نامه وصیت نامه ام خواهد بود بعد از شهادتم برای مومنین قرائت کنید.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار/ جنگ جنگ تا پیروزی / والسلام

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا