کارشناس ارشد مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز مطرح کرد

خوی حیوان دوستانه غرب دلیل سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به میانمار

بصیر، رحمان میرزازاده در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به فجایع میانمار اظهار کرد: نسل کشی مسلمانان میانمار یک هلوکاست واقعی است و مدعیان حقوق بشر سکوت محض را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان اینکه خوی حیوان دوستانه غرب و سکوت آنها در این نسل کشی چیز عجیبی نیست، تصریح کرد: آن چیزی که جای تعجب دارد سکوت وحشتناک مدعیانی است که برای کشتن یک سگ در مقابل مجلس و مناطق حکومتی در داخل کشور تجمع می‌کردند.
این کارشناس ارشد علوم سیاسی با اشاره به اینکه این افراد برای حیوانات اینگونه دل می‌سوزانند اما برای مسلمانان بیگناه میانمار، حقوق بشر را یک واژه سیاسی می‌دانند، خاطرنشان کرد: اینگونه افراد منفعت‌طلبان سودجویی هستند که حتی فوت دانش‌آموزان هرمزگانی نیز آنها را به واکنش وانداشت.
میرزازاده با بیان اینکه مسئولان کشور باید نسبت به این موضوع موضع محکمی بگیرند، اظهار کرد: مسلمانان جهان و در راس آنها جمهوری اسلامی ایران باید با فشار بر نهادهای بین‌المللی هر چه سریعتر خواستار توقف این نسل کشی باشند.
وی در پایان گفت: اینگونه رفتارها با هیج معیار انسانی و فرهنگی مناسبت ندارد و لازم است هر چه سریع‌تر از طریق مجامع بین‌المللی جلوی آن گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا