فرماندار فریدونکنار خبر داد

شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز در ساحل فریدونکنار

بصیر، حسین منفردی در جلسه ارزیابی ستاد ساماندهی طرح های دریا شهرستان فریدونکنار با حضور بازرسان وزارت کشور، اظهار کرد: فریدونکنار ۹ کیلومتر ساحل دارد که سه طرح در خزرشهر، شرق و غرب در حال فعالیت است.
وی با بیان اینکه ۴ جلسه اصلی با ۴۰ مصوبه در این ستاد تشکیل شد و علاوه بر آن مسئولان کمیته‌ها نیز جلسات متعددی را در زمینه طرح سالم‌سازی داشتند، تصریح کرد: مسابقات ورزشی، قیمت گذاری، برنامه‌های فرهنگی و غیره در طول تابستان در ساحل برگزار شد.
فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه علاوه بر ۷۳ ناجی غریق در ساحل، با اعتبار شهرستانی و شهرداری ۵ ناجی دیگر در نقاط حادثه خیز اضافه شدند، خاطرنشان کرد: ۲۳ نقطه حادثه خیز در ساحل فریدونکنار شناسایی و نصب شده است.
منفردی با بیان اینکه بازدید مشترک گروهی در ساحل انجام می‌شود، گفت: در طرح فرهنگی در پارک لاله برنامه‌های بسیار خوبی انجام می‌شود به گونه‌ای که طی ارزیابی از سوی استان در حوزه کار فرهنگی رتبه نخست مازندران در شهرهای ساحلی به فریدونکنار رسیده است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر نسبت به برخی از این شهرهای ساحلی تلاش بیشتری دارد، گفت: برای افزایش طرح ها و نقاط تفریحی ۷ نقطه از این ۹ کیلومتر ساحل شناسایی شده است.
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه ۳۰ بنر با موضوع‌های مختلف در سواحل و شهر نصب شده است، تصریح کرد: استخر طبیعی نیز عمق مناسب داده شد تا تیم های قایقرانی بتوانند از آن استفاده کنند.
منفردی افزود: امسال برنامه‌ریزی شده تا در ابتدای صبح و پس از پایان طرح به صورت شیفتی ناجیان اقدام به گشت زنی می‌کنند و تاکنون ۶۶ درصد کاهش مغروقین را شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: امسال شناگرها باید از سوی دریابانی ساماندهی می‌شد که دوباره این وظیفه به اداره ورزش واگذار شده است و این امر نارضایتی را ایجاد کرد.
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه حقوق ناجیان غریق با پیگیری‌های فراوانی تسویه شده است، افزود: جشنواره مجسمه های شنی در ساحل برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا