میرزاپور: همه کیفیت بازی ما مقابل استقلال را تحسین کردند

ابراهیم میرزاپور  در خصوص شکست ۲ بر یک تیم گل‌گهر سیرجان مقابل استقلال اظهار داشت: همان‌طور که همه دیدند ما عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و همه از تیم ما راضی بودند و کیفیت بازی ما را تحسین کردند. این نشان می‌دهد که ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: متأسفانه روی یک اشتباه که دروازه‌بان ما اعتقاد داشت روی او خطا شده، گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم. خوبی بازی مقابل استقلال این بود که ما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و همه تماشاگران حاضر در استادیوم از تیم ما راضی بودند که این برای ما از همه چیز مهم‌تر است.

مربی تیم گل‌گهر درباره داوری این دیدار تصریح کرد: به جز صحنه گل دوم استقلال در بازی مشکل خاصی وجود نداشت و داوری هم خوب بود.

میرزاپور در ادامه با بیان اینکه شرایط استقلال در این بازی خاص بوده است، عنوان کرد: تیم استقلال نیاز به آرامش دارد تا بتواند بدون استرس در زمین بازی کند. بازیکنان این تیم در دیدار مقابل ما به دلیل همین استرس کیفیت لازم را نداشتند و فقط به دنبال برد بودند تا فشار را از تیم خود بردارند. طبیعی است زمانی که تیمی استرس داشته باشد نمی‌تواند بازی خوبی انجام دهد.

«شرایط میزبانی ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر در این بازی چطور بود؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: همه چیز عالی بود. سال گذشته هم تیم ما تا روزهای پایانی لیگ دسته اول شانس صعود به لیگ برتر را داشت و تماشاگران‌مان تا آخرین روز ما را به خوبی تشویق می‌کردند. در این دیدار هم تماشاگران به خوبی تیم خود را تشویق کردند و هیچ مشکلی وجود نداشت. جا دارد اینجا از تمام کسانی هم که برای برگزاری این بازی زحمت کشیدند، تشکر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا