اعلام زمان ارائه گزارش نهایی واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نهایی شدن گزارش واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی تا سه هفته آینده در مجلس خبر داد.
محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در این کمیسیون برای پیگیری وضعیت دانش‌آموزان هرمزگانی، گفت: در هفته گذشته جلسه فوق‌‌العاده کمیسیون آموزش برای پیگیری وضعیت دانش‌آموزان حادثه‌دیده هرمزگانی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن آسیب‌شناسی اردوهای دانش‌آموزی، مقرر شد کمیته‌ مشترکی از کمیسیون‌های آموزش و عمران جهت پیگیری وضعیت دانش‌آموزان حادثه‌دیده هرمزگانی  و بررسی علل حادثه تشکیل شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: مقرر شده تا کمیته مشترک کمیسیون‌‌های عمران و آموزش که برای پیگیری وضعیت دانش‌آموزان حادثه‌دیده هرمزگانی تشکیل شده، گزارشی را تهیه کنند.

زاهدی با بیان اینکه کمیسیون آموزش مجلس در هفته جاری نیز جلسه ویژه‌ای به منظور بررسی علل حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی برگزار می‌کند، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنم گزارش نهایی کمیته مشترک کمیسیون‌های عمران و آموزش برای بررسی علل حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی تا سه هفته آینده نهایی شود.

وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد وزارت آموزش و پرورش شیوه‌نامه اردوهای دانش‌آموزی را با همکاری وزارتخانه‌های مرتبط نظیر راه و شهرسازی و بهداشت بازنگری کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان خاطرنشان کرد: عزم مجلس برای پیگیری علل واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی جدی است تا در آینده شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا