این استقلال در لیگ به دردسر می‌افتد

استقلال در دیدار با گل گهر سیرجان در حالی برنده از میدان خارج شد که هنوز برخی بر این باورند که گل دوم استقلالی ها با خطا به ثمر رسید و این تیم برد مقتدرانه ای مقابل حریف لیگ یکی نداشت.

رضا حسن زاده در گفت و گو با ما، درباره برد استقلال بعد از اولتیماتومی که باشگاه به این تیم و کادر فنی اش داده بود توضیحاتی داد که در ادامه می‌آید:

*حریف گل گهر شکل استقلال نبود

استقلال در ابتدای بازی با گل گهر هیچ شباهتی به استقلالی که همه انتظارش را دارند نداشت. به وضوح مشخص بود توصیه های بی موقع مدیران باشگاه و اولتیماتومی که به منصوریان داده اند روی بازی شان تأثیر مستقیم داشت.

*نیمه اول چیزی ندیدیم!

در نیمه اول استقلال بازی سردرگم و بی برنامه ای داشت که باز هم تأکید می کنم این بازی به خاطر شرایط روحی روانی اعضای تیم بود. این وضعیت از روی نیمکت به تیم هم منتقل می شد و تأثیرش را در کل تیم می دیدیم.

*فقط یک نکته مثبت دیدیم

اینکه برخی از بازیکنان جوان تیم به ترکیب اصلی راه یافته بودند سبب شد تا حدودی تیم سرحال تر بازی کند. این تنها نکته مثبت تیم در دیدار با گل گهر بود که البته نتیجه هم داد.

*استقلال در نیمه مربیان بهتر شد

بعد از اینکه استقلال در نیمه اول هیچ خطری روی دروازه گل گهر ایجاد نکرد مشخص شد بین نیمه همه برای رهایی از وضعیت موجود انتحاری بازی کنند و این هم شد و در نیمه دوم استقلال کمی بهتر و هجومی تر کار کرد تا در نهایت توانست به گل هم برسد.

*استقلال هنوز تیم نشده است

متأسفانه اینقدر روی تیم فشار وارد کرده بودند که این بچه ها بعد از گل نورافکن از فرط خوشحالی بازی را رها کردند و گل خوردند. این نشان می دهد تیم هنوز تیمی نیست که بتواند در لیگ برتر گلیمش را از آب بیرون بکشد.

* استقلال مهاجم ندارد؟

عجیب است که مهاجمان استقلال اصلا در جریان مسابقه نیستند. اینقدر که مهدی قائدی و نورافکن روی دروازه گل گهر خطرآفرینی کردند مهاجمان تیم هیچ حرکتی نداشتند و مشخص نبود کجای بازی بودند.

*این برد از نان شب واجب تر بود

منصوریان و تیمش برای خروج از فشار بی دلیلی که هیأت مدیره روی استقلال وارد کرده بودند به این برد نیاز مبرم داشت و انصافا این پیروزی از نان شب هم برای استقلال واجب تر بود.

*این استقلال هنوز هم مقتدر نیست

بازی که از این تیم جلوی گل گهر دیدیم بازی نبود که یک استقلالی از تیمش توقع دارد. من نگران این تیم در دیدار با پارس جنوبی هستم چون این تیم دیگر لیگ یکی نیست و اگر منصوریان نتواند در فاصله باقیمانده وضعیت روحی، روانی و تاکتیک تیمی اش را بهبود نبخشد ممکن است در جم باز هم به مشکل بخورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا