ورمزیار:‌ منصوریان کار درستی انجام داد

صادق ورمزیار درخصوص نتایج جام حذفی و برد استقلال مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم البته چمن مصنوعی کیفیت بازی را پایین می آورد و بازیکنان با توجه به اینکه عادت به بازی روی چمن طبیعی دارند، نمی توانند بر روی این زمین بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

وی افزود: استقلال با اتفاقاتی که برایش رخ داده بود و شرایط خوبی نداشت اما توانست مقابل گل گهر سیرجان به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده تا هم به دور بعد جام حذفی صعود کند و هم با روحیه ای خوب، خود را آماده دیدار برابر پارس جم جنوبی در لیگ برتر کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: کادر فنی که تنها دو بازی فرصت داشت تا بقای خود را تضمین کند، حالا به یک برد آن دست پیدا کرده و می تواند با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد، پارس جم هم شکست داده و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

ورمزیار درخصوص نبود مجبتی جباری، جباروف و چند بازیکن دیگر در دیدار برابر گل گهر سیرجان گفت: به نظر من استراحت دادن به این بازیکنان خوب بود و جوانان استقلال توانستند همانند نیم فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشته باشند اما پارس جم جنوبی به مراتب تجربه بالاتری از گل گهر دارد و منصوریان کار درستی انجام داد و بازیکنانی مثل جباروف، جباری و وریا غفوری را آماده دیدار برابر پارس جم کند.

وی درخصوص دیدار پنجشنبه آبی پوشان برابر پارس جم هم گفت: این تیم که روز گذشته از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت، حالا تمام تمرکزش را بر روی بازی با استقلال گذاشته و می خواهد با این پیروزی مجدد به صدر جدول بازگردد و این می تواند به زیبایی های بازی بیفزاید.

پیشکسوت استقلال درخصوص سایر نتایج مرحله یک هشتم جام حذفی هم گفت: برخی تیم های لیگ برتری به خودشان باختند نه به حریف. آن هم به دلیل این بود که تیم  های لیگ یک و دو را دست کم گرفته و خود را  از پیش برنده می دیدند و همین غرور باعث شد تا نتوانند بازی همیشگی خود را ادامه داده و از گردونه رقابت ها حذف شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در پایان جام حذفی تیم هایی به فینال برسند که مستحق رسیدن به این عنوان قهرمانی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا