مهدی‌زاده: روز مسابقه نمی‌توانستم رقص پا کنم

امیر مهدیزاده در مورد کسب مدال برنز در ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان در سال ۲۰۱۷ گفت: این دوره از مسابقات از لحاظ تعداد شرکت‌کننده درواقع رکورد جدیدی را ثبت کرد. در ۵ دوره گذشته که این مسابقه در کشورهای مختلف برگزار شد به‌هیچ‌عنوان تعداد شرکت‌کننده‌ها به این اندازه نبود. حدود ۱۴۰۰ شرکت‌کننده در این مسابقات ثبت‌نام کرده بودند و به همین دلیل مسابقات سنگین و فشرده‌ای برگزار شد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تعداد زیاد شرکت‌کننده‌ها تقریباً دو برابر چیزی که در مسابقات جهانی حضور داشتند، شرکت کرده بودند. واقعاً رقابت سنگینی بود. من شرایط خوبی داشتم، بسیار تلاش و تمرین کرده بودم اما متأسفانه بعد از مراسم وزن‌کشی به خاطر غذایی که خوردم با مسمومیت غذایی بسیار شدیدی روبرو شدم.

دارنده نشان برنز مسابقات کاراته‌وان آلمان در ادامه صحبت‌های خود، گفت: روز مسابقات حالت تهوع و دل‌دردهای بسیار بدی داشتم و هر مسابقه‌ای که می‌دادم شرایطم بدتر می‌شد. به‌هرحال در این رقابت‌ها ۴ نفر از حریفانم را شکست دادم و در نیمه‌نهایی مقابل قهرمان دنیا قرار گرفت، اما شرایط نابرابر بود. من از دل‌درد رنج می‌بردم و حتی نمی‌توانستم رقص‌پا کنم فقط در مقابل قهرمان دنیا ایستادم و حتی رقص‌پا نکردم چون حالت تهوع به من اجازه نمی‌داد. من در این مسابقه فقط ایستادم که تایم مسابقه تمام شود و از تاتامی خارج شوم. این شرایط دست من نبود.

مهدی‌زاده در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: روز گذشته در جدول بازنده‌ها شرایطم بهتر شده بود و خوشبختانه توانستم نماینده روسیه را با نتیجه ۸ بر صفر شکست دهم. جا دارد از مسئولان فدراسیون کاراته به خاطر تلاشی که برای ما انجام دادند تشکر کنم. آنها برای حضور ما در این مسابقات تلاش کردند. خدا را شاکرم دست‌پر بازگشتم و بدون مدال نماندم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا