فرمانده سپاه فریدونکنار مطرح کرد

برگزاری سی‌امین یادواره شهدا در فریدونکنار/ مراسم یادواره شهدا فریدونکنار در کشور بی‌نظیر است

بصیر، خیرالله باقرزاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز از برگزاری سی‌امین یادواره شهدای فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌های فرهنگی است که می‌تواند در خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمنان نقش بسیار زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به مزیت‌های برگزاری یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: تجدیدخاطره برای رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای کسانی که جنگ را لمس نکردند و ایجاد فضای دلگرم کننده برای افراد متدین که پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند از جمله آثار برگزاری یادواره شهدا است.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه جمهوری اسلامی در حال حاضر در چند جبهه مختلف در حال مقابله با دشمنان است، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا می‌تواند برای رزمندگان ایرانی جبهه مقاومت دلگرم کننده باشد و همچنین این یادواره‌ها می‌تواند موجب ناامیدی دشمنان شود چراکه آن‌ها می‌فهمند که جمهوری اسلامی در مسیر اصلی خود در حال حرکت است.

باقرزاده یادآور شد: اعضای ستاد یادواره شهدا فریدونکنار به صورت خودجوش و ایثارگرانه در حال برگزاری سی‌امین دوره این مراسم هستند و برگزاری یادواره این شهرستان در کشور بی نظیر است چراکه از پایان جنگ تاکنون به صورت پی در پی این مراسم در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه از ۱۶ شهریور تا ۲۳ شهریور به نام هفته ایثار و شهادت در فریدونکنار نامگذاری شده است گفت: دیدار با جانبازان، دیدار با خانواده شهدا، همایش رزمندگان اسلام، همایش بانوان علوی رهروان فاطمی، مسابقه فوتبال داخل سالن از جمله برنامه‌هایی بود که در هفته ایثار و شهادت برگزار شد و اختتامیه این برنامه‌ها هم برگزاری یادواره شهدا است.

به گزارش بصیرنیوز، سی‌امین یادواره شهدای فریدونکنار امشب (پنجشنبه) ۹۶/۶/۲۳ بعد از نماز مغرب بصرف شام و با سخنرانی وزیر اطلاعات حجت‌الاسلام علوی در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا