چای نوشیدن ساده‌ای که کابوس وحشتناک شد! +تصاویر

گاما ویلسون زن ۳۵ ساله انگلیسی و پسر ۱۵ ساله اش که به نپال سفر کرده بودند، هنگام قدم زدن در کوهپایه ها به یک چایخانه رسیدند، پس از صرف چای، نوبت به پرداخت پول آن رسید، هنگامی که “گاما” قیمت را پرسید با مبلغی سه برابر قمیتی که چای می ارزید مواجه شد،ولی به هر حال با اعتراض و ناراحتی پول را پرداخت کرد و پس از جمع کردن کوله پشتی و وسایلشان هنگام خرج از چایخانه از تابلوی آن عکس گرفتند، زن نپالی در این لحظه با دو تخته چوب به سمت آنها حمله ور شد و تلاش کرد تا گوشی همراه گاما را از او بگیرد.

گاما و چارلی که متوجه شدند با یک زن خشن طرف هستند، سریعا پا به فرار گذاشتند، اما زن نپالی دست بردار نبود و مسافت بسیار طولانی را به دنبال گاما و چارلی دوید.

این زن در بین راه از روی زمین سنگ بر می داشت و به سمت آنها پرتاب می کرد ، مسیر بسیار باریک و خطرناک بود چرا که دره عمیقی در پایین آن قرار داشت.

چارلی با سرعت بیشتری و جلوتر از مادرش فرار می کرد و گاما مدام در وحشت بود که مبادا خود یا پسرش به دره پرتاب و جان خود را از دست بدهند.

به این ترتیب یک چای خوردن ساده به کابوسی وحشتناک برای این مادر و پسر ماجراجو تبدیل شد.

چارلی موفق شد تا از دست زن دیوانه بگریزد اما گاما دیگر خسته شده بود و دویدن را بیهوده می پنداشت، همچنین از ترس پرت شدن به دره، دیگر مجبور به توقف شد.

در این لحظه زن به گاما رسید و با تخته جوب های عجیبی که در دست داشت گاما را تهدید می کرد و پشت سر هم به او ناسزا می‌گفت.

زن بیچاره که بسیار ترسیده بود مدام از صاحب چایخانه عذرخواهی می کرد و در تلاش بود تا وی آنها را ببخشد.

بالاخره پس از کلی خواهش و تمنا زن خشن آنها را ترک کرد در حالی که حتی تا لحظات آخری که از دید گاما محو شود، مشغول تهدید کردن و دشنام دادن بود.

پس از رفتن زن نپالی گاما روی زمین نشست و نفس راحتی کشید.

چارلی تا دهکده بعدی خود را به اولین پاسگاه پلیس رساند و از آنها برای مادرش درخواست کمک کرد، زیرا از حال مادرش بی خبر بود.

پس از تحقیقات پلیس مشخص شد که آنها اولین قربانی خشونت این زن نبوده اند و مسافران دیگری نیز مورد حمله او قرار گرفته بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا