هراز یک طرفه شد

اغلب محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت دارای ترافیک پرحجم هستند و انتظار می رود در ساعات پایانی جمعه، این ترافیک افزایش یابد.

محورهای مواصلاتی استان تهران روز پر ترددی را تجربه می کنند.

محور هراز که به دلیل تخلیه بار ترافیکی از ساعت ۱۵ به صورت یک طرفه در آمده است، هم اکنون ترافیک پرحجم اما روان را شاهد است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: راس ساعت ۱۵ محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور هراز اعمال شد و هم اکنون خودروها تنها مجاز به حرکت از سوی آمل به رودهن هستند و محدوده آب اسک به رودهن یک طرفه است.

وی ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه را پر حجم و روان دانست و گفت: رانندگان در این محورها از شتاب زدگی پرهیز کنند تا خدای نکرده شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

سرهنگ سیاوش محبی، تردد خودروها در محور امام رضا(ع) را نیز عادی دانست.

رییس پلیس راه غرب استان تهران نیز در گفتگو با خبرنگار ما، ترافیک در محور تهران- قم را پرحجم قلمداد کرد و اظهار داشت: هم اکنون نیروهای پلیس راه در تمام نقاط محورهای مواصلاتی غرب استان تهران مستقر هستند و ترافیک به خوبی مدیریت می شود.

وی سپس به ترافیک در محور تهران- ساوه اشاره کرد و گفت: این محور دارای ترافیک عادی و روان است و در این صورت، خودروها باید با دقت بیشتر و پرهیز از شتاب زدگی و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

بر اساس این گزارش، پیش بینی می شود حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان تهران در ساعات پایانی روز جمعه افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا