مدیر آموزش پرورش فریدونکنار پیش‌بینی کرد

ورود بیش از ۸ هزار دانش‌آموز فریدونکناری به مدارس در سال تحصیلی جدید

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با بصیرنیوز از مانور بازگشایی مدارس در فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: این مانور به‌صورت هماهنگ در تمامی مدارس فریدونکنار برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مانور،ارائه برنامه درسی سال تحصیلی، کنترل برنامه هفتگی و سالانه دانش‌آموزان و نیز آشنایی دانش‌آموزان با کتب درسی است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار تصریح کرد: از اهداف اجراي پروژه مهر در مدارس ساماندهي به موقع نيروي انساني، آماده سازي فضاهاي آموزشي و شاداب سازي، فراهم نمودن تجهيزات موردنياز برای امر تدريس در مدارس است و مانور بازگشایی مدارس در روز ۲۵ شهریور با هدف آماده‌سازي مدارس شامل نيروي انساني، فضاهاي آموزشي، تجهيزات آموزشي و نظام آراستگي برای بازگشايي مدارس برگزار شده است.

اسماعیل‌زاده یادآور شد: مراسم روز جوانه‌ها ویژه دانش آموزان پایه هفتم و مراسم روز شکوفه‌ها ویژه دانش آموزان پایه اول ابتدایی در روز ۲۹ شهریور ماه برگزار می‌شود و مراسم آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس در روز شنبه اول مهر ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: به دلیل تقارن سال تحصیلی جدید با ایام محرم  و هفته دفاع مقدس، برنامه‌های بازگشایی مدارس با حال و هوای شهید و شهادت همراه بوده و تبلور آن در برنامه‌های در نظر گرفته شده  نمایان می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به اینکه  آغاز سال تحصیلی، تحویل سال جدید آموزشی است و باید به یک روز بزرگ ملی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنند تا سال تحصیلی برای دانش‌آموزان، والدین و تمامی آحاد مردم، مانند خاطره‌ای ماندگار در ذهن‌ها تبلور داشته باشد.

وی پیش بینی کرد در سال تحصیلی جدید بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز فریدونکناری در مدارس فریدونکنار مشغول تحصیل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا