کاربرد موس مو چیست؟

حتما  شما هم تا به حال از مواد زیبایی و آرایشی متعددی برای حالت دادن موهایتان استفاده کرده‌اید که نتیجه دلخواهتان را نگرفته باشید. در برخی مواقع ژل مو حالتی که دوست دارید به شما داده باشد و گاهی موس مو این کار را برای شما کرده باشد. در ابتدا باید بدانید هر یک از این محصولات به چه کاری می‌آیند و تفاوت واقعی آنها با هم چیست. با ما همراه باشید تا بدانید موس مو چیست؟ در ادامه این مطلب را به نقل از بیتوته بخوانید.

موس مو چیست؟
موس مو چیست؟

موس مو که به آن فوم حالت دهنده مو نیز گفته می‌شود یک محصول برای مدل دادن و حالت دادن به مو است، موس مو باعث می‌شود موهای شما حجم بیشتری بگیرد و براق شود. بنابراین اگر می‌خواهید به موهایتان حجم و حالت بدهید می‌توانید این محصول را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره این محصول آرایش مو داشته باشید، تاریخچه‌ای مختصر از موس مو را بخوانید. موس مو در اصل یک محصول فرانسوی است که توسط برند لورال Loreal در سالهای ۱۹۸۰ به آمریکای شمالی وارد شد. اولین محصول موس مو با لیبل والنس (Valence) به بازار عرضه شد و تا مدت‌ها موس مو را با همین نام می‌شناختند. این ماده که با تکان دادن به کف تبدیل می‌شود در اصل یک مایع بنفش رنگ است که بسیاری از ما آن را نمی‌بینیم. موس مو باید برروی موهای خیس استفاده شود تا پیش از خشک شدن حالت بگیرد.

چرا از موس مو استفاده کنیم؟

برعکس ژل، موس مو می‌تواند بدون سنگین کردن مو به آن حالت دهد و در عین حال همان حالتی که ژل به موها می‌دهد را داشته باشد. فقط کافیست موس را تکان داده و به اندازه یک توپ گلف کف تولید شده را کف دست ریخته و پیش از سشوار زدن یا خشک شدن مو آن را روی موها بزنید. اگر می‌خواهید مو حالت فر یا مواج بگیرد می‌توانید پس از آن از اتوهای حالت دهنده مو استفاده کنید. اگر می‌خواهید حالت فر طبیعی مو باقی بماند، می‌توانید منتظر بمانید تا موهایتان خود به خود خشک شود و به همان حالت طبیعی خود باقی بماند.

موس مو به موهایتان حجم می‌دهد، این محصول برای افرادی که موهای کم یا نازکی دارند بسیار مفید خواهد بود. هرچند از این محصول می‌توانید برای هر مویی استفاده کنید. اگر موهای خیلی صافی دارید موس مو می‌تواند کاری کند تا موهای شما پرتر و حجیم‌تر دیده شود.

موس مو باعث می‌شود وز مو از بین برود و موهای شما براق و یکدست باشد بدون اینکه موها بهم بچسبد یا ضخیم شود.

اگر طرفدار بافت مو یا جمع کردن و مدل دادن به موهایتان هستید حتما از موس استفاده کنید. به کمک موس مو، وقتی بخواهید موهایتان را جمع کنید مو در عین حال که حجم بیشتری می‌گیرد سبک باقی می‌ماند و این باعث می‌شود راحت تر بتوانید آن را ببافید یا بالای سر مدل دهید. در این صورت دیگر نیازی به اسپری مو نخواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا