جباری: این بی‌احترامی بی پاسخ نمی‌ماند

مجتبی جباری بعد از خروج از باشگاه استقلال در خصوص دلایل حضور خود و مهدی رحمتی در باشگاه استقلال گفت: پندار توفیقی (معاون ورزشی باشگاه) به من و رحمتی پیامک داده بود که ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت مدیره حضور داشته باشیم  و ما نیز در باشگاه حاضر شدیم اما هیچ کسی را پیدا نکردیم و مجبور شدیم باشگاه را ترک کنیم.

وی در خصوص اینکه او و رحمتی از استقلال کنار گذاشته شدند، گفت: منتظر هستیم باشگاه استقلال به صورت رسمی اعلام موضع کند تا ما هم مواضع خود را در این زمینه اعلام کنیم. کسی در این خصوص به ما پاسخگو نبوده و ما منتظر هستیم ببینیم چه پیش می‌آید.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که «در شش هفته گذشته او بارها از منصوریان حمایت کرده بود و به نظر همه چیز خوب پیش می‌رفت اما چه اتفاقاتی افتاد که از استقلال کنار گذاشته شد»، عنوان کرد: اینها همه ظاهر داستان است و همانطور که اعلام کردم منتظر هستیم تا رسما در خصوص شرایط ما صحبت کنند تا من هم وقت کافی را بگذارم و جوابگوی خیلی از مسائل صحبت کنیم . مطمئن باشید این بی‌احترامی بدون جواب نمی‌ماند و بعد از اعلام رسمی باشگاه استقلال خیلی مسائل را بازگو خواهیم کرد.

مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال نیز در خصوص مسائل اخیر اعلام کرد: نظر من مانند جباری است و منتظر هستم تا باشگاه رسما در خصوص ما موضع گیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا