خطر اخراج بیخ گوش سرمربی انصاری‌فرد

سایت رادیو ورزش یونان گزارش داد: وانگلیس ماریناکیس که مالکیت ۲ باشگاه المپیاکوس یونان و ناتینگهام فارست انگلیس را در اختیار دارد از نتیجه تساوی شب گذشته (شنبه) المپیاکوس برابر آستراس راضی نیست. او پس از این بازی از عملکرد تمامی اعضای تیم فوتبال المپیاکوس یونان نارضایتی داشت اما ترجیح داد فعلا حرفی در این‌باره مطرح نکند. ماریناکیس چیزهایی را در بازی با آستراس دید که اصلا دوست ندارد. ۱۰ روز قبل بود که با حضور در محل تمرینات المپیاکوس از کادر فنی و بازیکنان خواست با کسب پیروزی هواداران را آرام کنند.

المپیاکوس که کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد در اولین بازی خانگی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون شکست ۳ بر ۲ را پذیرا شد و در بازی شب گذشته هفته چهارم سوپر لیگ یونان نیز تا آستانه شکست خانگی با آستراش پیش‌ رفت. این نتایج بسنیک هاسی، سرمربی آلبانیایی را در معرض انتقادها قرار داده که می‌تواند موقعیت شغلی او را نیز به خطر بیندازد.

سران باشگاه المپیاکوس در فصل گذشته فوتبال باشگاهی یونان و اروپا نیز ۳ بار دست به تغییر سرمربی زدند و ادامه روند فعلی این تیم می‌تواند بار دیگر آنها را مجاب به انتخاب سرمربی جدیدی کند.

بسنیک هاسی، سرمربی آلبانیایی المپیاکوس اعتقاد چندانی به کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی نیز ندارد و ضمن حذف نام او از فهرست لیگ قهرمانان اروپا در بازی دیشب برابر آستراس نیز انصاری‌فرد را از فهرست ۱۸ نفره کنار گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا