واکنش امری به درگیری لفظی نیمار و کاوانی

آس، در حساس‌ترین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ فرانسه پاری ‌سن‌ ژرمن در ورزشگاه خانگی خود از لیون پذیرایی کرد. شاگردان امری توانستند در این دیدار با دو گل به پیروزی برسند تا سه امتیاز دیگر را به حساب خود اندوخته و فاصله سه امتیازی خود با موناکو را حفظ کنند.

امری در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بر این باور هستم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما در لیگ فرانسه هیچ تیمی را دسته کم نمی گیریم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. فصل قبل در هر دو بازی رفت و برگشت برابر لیون به مشکل خوردیم اما امسال پیش‌بینی می‌کردم که بازی راحتی تری پیش رو داشته باشیم.

او ادامه‌ داد: ما بهتر از لیون بودیم و براین باور هستم که با شایستگی سه امتیاز بازی را به دست آوردیم. مهم کسب پیروزی بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. حریف همه فضاها را بسته بود و بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد. کورزوا و دنی آلوس بسیار خوب بودند و نفوذهای آنها در کسب این پیروزی تاثیرگذار بود.

یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های این دیدار درگیری کاوانی با نیمار بود. بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن انتظار داشت که کاوانی پنالتی را به او بدهد اما بازهم این بازیکن اروگوئه‌ای چنین تصمیمی را نگرفت که این با واکنش نیمار همراه شد و در نهایت هم پنالتی‌ تبدیل به گل نشد.

امری هم‌چنین در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره صحنه درگیری لفظی نیمار با کاوانی، گفت‌: هم نیمار و هم کاوانی می‌توانند پنالتی‌ بزنند. باید هر دو بازیکن را توجیه کنم. فکر می‌کردم که به جمع بندی لازم رسیده‌ایم اما این گونه نیست. به زودی تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن درباره دراکسلر، گفت‌: هر بازی نسبت به بازی بعد متفاوت است. دراکسلر در بازی‌های  قبلی خوب ظاهر شد و امشب هم توانایی‌های خود را ثابت کرد. بازیکنان بزرگی در اختیار دارم و رقابت در تیم بسیار بالا است.

امری در پایان سخنان خود درباره ام‌باپه هم گفت: این برای نخستین بار بود که ام‌باپه در ورزشگاه خانگی ما به میدان می‌رفت. او تلاش زیادی از خود نشان داد و از بهترین‌های میدان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا