حاجی بابایی در کنگره ملی شهیده طاهره هاشمی

آمریکا همان گرگی است که همیشه بوده / مشکل آمریکا اسلام است

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش صبح امروز در کنگره ملی شهیده طاهره هاشمی در سالن اریکه آریایی با اشاره به اینکه تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر نیز ثابت کرد زمانی که رهبری را ملت‌ها جدا کردند نهضت‌ها به شکست منجر شده است، تصریح کرد: زمانی که قرآن مبنا قرار نگرفت هم کودتاها به وجود آمد و نیز مردم پشت رهبران را خالی کردند.

وی ادامه داد: تاریخ صد ساله اخیر کشورمان نشان می‌دهد در صدر مشروطیت وقتی رهبری را از مردم جدا کردند و رهبری و قرآن مبنای حرکت مردم قرار نگرفت هم کودتا شد، هم مردم سرکوب شدند و هم برای سالهای طولانی کشور به قهقرا رفت.

حاجی‌بابایی افزود: دو سال است ایران را تحریم شدید اقتصادی کرده انددرست است که باید تحریم شکسته شود و نرمش قهرمانانه انجام دهیم اما باید محکم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه به عنوان فردی که سالها در کمیسیون امنیت ملی حضور داشتم ،اضافه کرد: اگر بخواهیم کشوری با اقتصاد قوی داشته باشیم باید اقتدار و امنیت را هم داشته باشیم و اگر آن را از ما بگیرند کسی در اقتصاد سرمایه گذاری نمی‌کند.

این مسئول با بیان اینکه دیگر دوران گزینه نظامی‌روی میز است گذشته است،تصریح کرد:بدانید این کوهی که ما بر روی آن اسکی می‌کنیم ۱۹۰۰کیلومتر (سانتریفیوژ) بالا رفته است.

وزیر سابق آموزش و پرورش با بیان اینکه ما در خط رهبری و ولایت هستیم، گفت:این همایش یک پیام دارد و آن اینکه ملت ایران زنده و با نشاط است و پای ارزشهای نظام ایستاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا