تجلیل از عروسی که مهریه‌اش کاشت درخت است +عکس

انجمن دوستداران محیط زیست ایلام از عروسی که مهریه‌ی خود را کاشت ۱۳۷۲ اصله نهال تعیین کرده بود، تقدیر کرد.

انجمن دوستداران محیط زیست ایلام از اقدام ارزشمند خانواده مهدوی با حضور دو تن از شخصیت‌های علمی و فرهنگی استان، آقایان  دکتر «علی موسی‌نژاد»، جامعه‌شناس و  عضو هیئت علمی دانشگاه «مهدی نورمحمدی» مستند ساز برتر کشور و جهان در کتابسرای اندیشه شهر ایلام تقدیر کرد.

در ابتدای این برنامه «سعید خاندل»  مدیرعامل انجمن ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند خانواده محترم مهدوی  گزارشی از عملکرد انجمن در سالهای گذشته ارائه کرد و قدردانی محیط زیستی از اقدامات محیط زیستی مشابه در استان را از برنامه های آتی انجمن عنوان کرد.

موسی‌نژاد _ عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام، ابتکار زیست محیطی این زوج جوان را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: در جامعه ما اصولا چیزهایی را به عنوان مهریه تعیین می کنند که همواره برای شهروندان ارزشمند هستند و گذشت زمان از ارزش آنها نمی کاهد. این زوج جوان نشان دادند که برای طبیعت، احترام خاصی قایل هستند  و با این اقدامشان، راه جدیدی فراروی نسل جوان گشودند.

وی  تاکید کرد: در جامعه ایران که دچار  انواع بحران های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی است، ضرورت چنین اقداماتی در راستای ارتقای فرهنگ زیست محیطی شهروندان است، به شدت احساس می شود.

این فعال فرهنگی و اجتماعی از فداکاری “علی سهرابی” فرزند فداکار استان که  در حراست از  جنگلها و مراتع مانشت  جان خود را به خطر انداخت یاد و و  برای این زوج جوان هم  آرزوی شادکامی کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا