یک‌طرفه شدن جاده‌های شمالی به سمت تهران از فردا

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه با توجه به روزهای پایانی شهریور و موج بازگشت مسافران از سفرهای تابستانی خود اظهار داشت: امروز و فردا موج بازگشت مسافران را از سفرهای تابستانی شاهدیم؛ بنابراین پلیس راه برای تسهیل در تردد شهروندان محدودیت‌های ترافیکی خاصی را در جاده‌ها به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

رئیس پلیس راه با بیان این مطلب که مأموران پلیس راهور ناجا با آمادگی صددرصدی در جاده‌ها حضور داشته و مدیریت ترافیکی محورهای مواصلاتی را برعهده خواهند داشت، از یکطرفه شدن جاده هراز از ساعت ۱۶ فردا بعدازظهر در محدوده آب‌اسک به سمت رودهن خبر داد و گفت: از ساعت ۱۷ نیز جاده چالوس از محدوده مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

این مقام ارشد راه کشور به ممنوعیت تردد تریلی و کامیون در محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه پرداخت و اعلام کرد: در محوره قزوین ـ رشت، آستارا به اردبیل در گردنه حیران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، محدوده جنگل گلستان به خراسان شمالی، قوچان به چناران در مشهد و برخی مسیرهای استان خوزستان، سبزوار به مشهد و ساوه به همدان تردد کامیون در امروز و فردا ممنوع شده است.

سردار حمیدی به مسافران توصیه کرد از عجله و شتاب بپرهیزند و همواره این جمله را درنظر داشته باشند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

رئیس پلیس راه خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو را از جمله مهمترین موارد در بروز حوادث و سوانح جاده‌ای عنوان و خاطرنشان کرد: هم‌وطنان از رانندگی در حالت خستگی و خواب‌آلودگی بپرهیزند و در جاده‌های کفی و صاف حتماً با هوشیاری کامل رانندگی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا