امام جمعه فریدونکنار:

دفاع مقدس موجب تثبیت هویت اسلامی در کشور شد/ نقض برجام از سوی آمریکا ثابت شده است

حجت الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این هفته یادآور رشادت های افرادی بود که جان خود را برای عزت ایران اسلامی دادند.

وی با اشاره آسیب های جنگ ۸ ساله خاطرنشان کرد: جنگ ۸ ساله موجب از دست دادن بسیاری از هموطنان، ویرانی‌های زیاد و به هدر رفتن منابع گسترده کشور شد.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه دفاع مقدس برکات فراوانی به همراه داشت،  گفت: دفاع مقدس موجب تثبیت هویت اسلامی در کشور شد و رزمندگان ما به دشمنان فهماندند که شعار هیهات من الذله مکتب امام حسین در آنها وجود دارد و هیچگاه از این شعار دست نمی‌کشند.

جلالی افزود: پس از جنگ کشور ایران به قدرتی رسید که هم اکنون کشورهای غربی به خود اجازه تعدی به این کشور نمی‌دهند و تمام آنها از برکات دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: با توجه به همزمانی آغاز سال تحصیلی و ایام محرم اداره آموزش و مرورش باید در مراسم بازگشایی مدارس رعایت شئونات این ماه را انجام دهد.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه معلمان باید در موضع گیری‌ها و تبیین حقایق تلاش کنند تا اسلام انقلابی در تفکر جوانان نهادینه شود، تصریح کرد: خانواده ها نقش بسیار زیادی در تربیت فرزندان خود دارند و باید در نظارت آنها تلاش کنند.

وی گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان هم برای تربیت خود نقش اساسی دارند چرا که اگر تمام زمینه ها آماده باشد و این دانش‌آموز و دانشجو نخواهد برای تعالی خود تلاش کند هیچ اتفاقی صورت نمی‌گیرد.

جلالی با اشاره به برگزاری هفتاد و دومین مجمع سازمان ملل خاطرنشان کرد: تمام جهان دیدند که فردی که ادعای رهروی جهان دارد چگونه ادبیات سخیفی را به زبان آورد.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا مطالبی در سازمان ملل مطرح کرد که یکی از آنها مربوط به زندانیان ایرانی بود در حالی که در کشور آمریکا پر از زندانیان بی گناه است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه رئیس جمهور کشور ما با سخنانی خوب و مفید توانست پاسخ مناسبی به گزافه‌گویی ترامپ دهد، تصریح کرد: نقض برجام از سوی آمریکا برای تمام کشورها ثابت شده است و تمام همپیمانان و مردم آمریکا از داشتن چنین رئیس جمهوری شرمنده هستند.

جلالی با اشاره به اینکه ترامپ به دنبال تصحیح برجام است گفت: کشور ایران هیچ تبصره ای را در خصوص برجام قبول نمی‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا