کارشناس ارشد روانشناسی در فریدونکنار:

زنان ایرانی از جریان غربی فمنیست دوری کنند

بصیرنیوز، سیده‌فهیمه حسینی در جمع بانوان فریدونکناری در مراسم شیرخوارگان حسینی، اظهار کرد: ۷۵ درصد عمر انسان‌ها با اجتماع صرف می‌شود در حالی که ۱۰ درصد از انسان ها دارای ارتباط صحیح با جامعه هستند و مابقی نمی‌توانند با محیط و افراد پیرامون خود دارای ارتباط خوبی برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم ارتباط صحیح موجب مشکلات در زندگی می‌شود، تصریح کرد: یکی از اشکالات در زندگی زناشویی نداشتن ارتباط صحیح است.

این کارشناس مسائل خانواده خاطرنشان کرد: در حالی که مناطق فریدونکنار یک خطه مذهبی است اما با شناسایی این مناطق مشاهده شد که در برخی از مناطق این شهرستان زن و شوهر از خانواده خود فراری هستند.

حسینی با بیان اینکه متاسفانه والدین هیچگاه تلاش نمی‌کنند که به فرزندان خود آداب زناشویی بیاموزند و این مسئله در خانواده‌ها بسیار مشکل ایجاد می‌کند، تصریح کرد: اگر مادری عاشق فرزندان خود است باید ۱۶ مولفه را رعایت کند که یکی از آنها ازدواج است.

وی با اشاره به اینکه ازدواج نادرست موجب آسیب‌های فراوان به خانواده‌ها و جامعه می‌شوند، خاطرنشان کرد: افسردگی، اظطراب و بیماری‌های مختلف ناشی از آسیب‌های ازدواج نادرست است.

این کارشناس مسائل خانواده تصریح کرد: مردان اگر ازدواج نادرست داشته باشند ۷ سال از عمر آن ها کم می‌شود و زنانی که ازدواج نادرست دارند ۲۱ مرتبه بیشتر بیمار می‌شوند.

وی گفت: فرزندانی که از خانواده‌های طلاق باشند از هورمون رشد کافی برخوردار نیستند و این امر موجب مشکلات بسیاری در آینده می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جوانان هزینه‌های زیادی برای کلاس های متفاوت پرداخت می‌کنند اما برای استمرار زندگی خود هیچ هزینه ای متحمل نم‌یشوند.

وی گفت: جریان فمنیست یک الگوی غربی است که زنان ایرانی اسلامی نباید آن را در زندگی و جامعه خود به کار ببندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا