پیام کاستا به کونته و هواداران چلسی

دیه‌گو کاستا که سرانجام در پی توافق بین دو باشگاه چلسی و اتلتیکو مادرید، استمفوردبریج را به مقصد وندا متروپولیتانو ترک کرد، برزیل را به مقصد اسپانیا ترک کرد تا فرایند بازگشت به تیم سابق خود را تکمیل کند. اتلتیکو مادرید این مهاجم برزیلی‌الاصل را  با قرارداد قرضی یک ساله با تعهد خرید او در تابستان آینده در ازای ۵۷٫۲ میلیون پوند به خدمت می‌گیرد.

کاستا پیش از ترک فرودگاه سائوپائولوی بزریل در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که «چه حسی نسبت به آنتونیو کونته دارید؟» اظهار داشت: از دست کسی عصبانی نیستم. نسبت به هیچکس ناراحت یا خشمگین نیستم. همه چیز خوب است.

این مهاجم اسپانیایی در اوایل تابستان جاری با دریافت پیامکی از جانب آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مطلع شد که برای فصل جدید در برنامه‌های این مربی ایتالیایی جایی ندارد و به همین دلیل به زادگاهش برزیل برگشت. کاستا از آن تاریخ در برزیل به سر می‌برد و اعتنایی هم به دستور باشگاه چلسی مبنی بر بازگشتش به تمرینات نکرد.

این مهاجم ۲۸ ساله که فصل گذشته ۲۲ گل در رقابت‌های مختلف برای آبی‌پوشان لندنی به ثمر رساند و تأثیر ویژه‌ای در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر داشت، همچنین در پیامی به هواداران چلسی گفت: همه می‌دانند که من چقدر هواداران چلسی را دوست دارم.

باشگاه اتلتیکومادرید به دلیل محرومیت از سوی یوفا نمی‌تواند تا ماه ژانویه ۲۰۱۸ از بازیکنی جدید در ترکیب خود استفاده کند، بنابراین کاستا از نیمه دوم فصل جاری می‌تواند روخی‌بلانکو را همراهی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا