اختصاصی/رئیس پلیس پیشگیری ناجا کشور

قدرت و نیروی رزمندگان ما بیشتر از سلاح های هسته ای است

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سردار تقی مهری در هشتمین همایش فرماندهان و رزمندگان اسلام شهرستان فریدونکنار در مسجد سجاد این شهرستان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فریدونکنار یکی از کانون های پیشانی دوران دفاع مقدس در همه عرصه ها بود و با فرماندهی و مدیریت خوب سرداران و دفاع و مقاومت جانانه رزمندگان و شهدای این شهرستان سخت ترین خطوط دشمن نیز شکسته شد.

وی تصریح کرد: این رزمندگان در تمام عملیات ها حضور پررنگ داشته اند که نشان از تدین و عمق اعتقاد آنها به قران و اسلام داشته است.

مهری با بیان اینکه با دیدن رزمندگانفریدونکنار در این همایش دوران دفاع مقدس برای مان بازبینی شده است گفت: هدف از تشکیل این همایش ها گسترش ارزش های دوران دفاع مقدس برای کسانی است که آن روزگار را درک نکرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا کشور با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای گرفتن انتقام از ایران جنگ ۸ ساله را به راه انداخت و به صحنه آمد، خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم های متعدد، راه اندازی گروهک های متعدد، اختلاف بین مراجع و قومیت گرایی و تفرقه بین آنها به دنبال از بین بردن نهال نوپای انقلاب اسلامی در ایران بود که موفق نشد.

صدام آخرین برگ برنده شکست خورده استکبار

مهری ادامه داد: صدام به عنوان آخرین برگ برنده استکبار به جنگ با ایران آمد و تمام کشورهای دنیا جز ۲ کشورعلیه کشور ما بسیج شدند و به طور مستقیم و یا غیر مستقیم به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که این برگ برنده آنها هم نتوانست توفیقی کسب کند.

وی افزود: صدام به دنبال فتح یک هفته ای ایران بود چرا که ۳۶ کشور دنیا به طور مستقیم به عراق کمک نظامی می کردند اما باز هم شکست خورد و جبهه حق علیه باطل به برتری دست یافت.

مهری اذعان داشت: تنها چیزی که در این جنگ نابرابر ما را پیروز و موفق کرد امداد الهی، توجه امام عصر(عج)، ایمان، انگیزه و اعتقاد خدایی مردم ایران بود.

وی تاکید کرد: عاملین پیروزی ما اسلام به عنوان مکتب حیات بخش، وجود روحانیت در بین مردم و رهبری های پیامبرگونه امام راحل(ره) بوده است که مردم را به صحنه کشاند.

رمز موفقیت ما پیروی از فرامین ولایت فقیه و امامت بود

مهری با بیان اینکه هر عملیات از سوی ما تیری به قلب استکبار بود، تصریح کرد: ۸ سال دفاع جانانه ملت ایران موجب تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد که مهمترین دستاورد آن دوران خودباوری بود که بدست آوردیم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا کشور با تاکید بر اینکه رمز موفقیت ما پیروی از فرامین ولایت فقیه و امامت بود، اظهار داشت: کشورهایی چون مصر که امروزه علیه استکبار به پا خواسته اند و از آنها به نام بیداری اسلامی و یا بهار عربی یاد می شود و هنوز هم موفق نشده اند چون فاقد امام و رهبر بوده اند حکومت را مجددا به دست یزیدیان سپرده اند و در خیابان ها دست به اعتراض می زنند که با قتل عام حسنی مبارک ها مواجه می شوند.

مهری با بیان اینکه قدرت ایران، امروز تمام دنیا را به وحشت انداخته است، گفت: باید هوشیار باشیم و به یکی از درس های روز عاشورا که اطاعت از امامت و یک ارزش است پای بند باشیم و از آن فاصله نگیریم.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از زمینه ها از جمله علمی، فرهنگی و سیاسی اقتدار و استقلال کامل داریم، خاطرنشان کرد: از نظر اقتصادی نیز دستاورد های خوبی داشته ایم اما یکسری مشکل داریم که با تدابیر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید از آن عبور خواهیم کرد و با برنامه ریزی آینده بهتری برای خود رقم خوایم زد.

از لحاظ امنیتی در حد بسیار مطلوبی قرار داریم

رئیس پلیس پیشگیری ناجا کشور با بیان اینکه ایران کشوری تصمیم گیر و قدرتمند در دنیا شده است، اظهار داشت: قدرت و نیروی رزمندگان ما بیشتر از سلاح های هسته ای است، آنها می دانند که مشکل اصلی سلاح هسته ای نیست، به دنبال کاهش اقتدار ایران در جهان و منطقه هستند.

مهری با اشاره به اینکه همه باید در زمینه های مختلف پلیس خود باشیم، گفت: امروز در کشور مشکل امنیتی نداریم و از لحاظ امنیتی در حد بسیار مطلوبی قرار داریم بلکه آسیب ها مشکل اساسی ما است.

وی افزود: با آگاهی می توانیم از این آسیب ها پیشگیری کنیم و آگاهی در زمینه های مختلف موجب رشد کشور در جهان می گردد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا