۲ گزینه دیگر برای استقلال پیدا شد

بیژن طاهری در خصوص دیدار استقلال مقابل سپیدرود رشت، گفت: همه می‌دانند که جایگاه استقلال تا قبل از بازی با سپیدرود در جدول کاذب بود و خدا را شکر که توانستیم برنده از زمین خارج شویم و تیم با این برد چند پله صعود کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید استقلالی‌ها با یک شوک روحی پا به این مسابقه گذاشتند، گفت: بی‌انصافی است اگر زحمات علی منصوریان نادیده گرفته شود او خیلی زحمت کشید و به نظرم او از همه بیشتر می‌خواست که استقلال نتیجه بگیرد. استقلال در بازی شب گذشته آزادانه بازی کرد و بازیکنان تلاش کردند که این تلاش‌ها ثمره داد البته سپیدرود هم موقعیت‌هایی داشت ولی انشاءالله تا آمدن یک مربی خوب تیم آماده می‌شود تا شرایط کاملاً تغییر کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با اشاره به شوک روحی که به بازیکنان وارد شده بود، گفت: چون منصوریان کاری کرده بود که نگاه‌ها به استقلال یک مدل دیگر شده بود و همه فکر می‌کردند با حضور او استقلال موفق می‌شود روی تیم فشارهایی وجود داشت. همه تصور می‌کردند حالا که منصوریان به استقلال آمده این تیم قهرمان آسیا می‌شود و انصافاً این اواخر شرایط طوری بود که منصوریان خودش هم دلش می‌خواست از فشار خارج شود. این بازی یک شوک روحی و روانی برای تیم داشت و فکر می‌کنم این برد شروع خوبی برای استقلال بود. من مطمئن هستم استقلال با این مهره‌ها جزو مدعیان اصلی خواهد بود.

طاهری در خصوص اینکه مک‌درموت چقدر در این برد تأثیر داشت، گفت:  نمی‌شود یک بازی را به نام یک مربی نوشت او مربی بدنساز است و من به شما قول می‌دهم اگر روز گذشته هیچ کس هم روی نیمکت نبود بازیکنان بازی را در می‌آوردند. او به عنوان بدنساز به استقلال آمده و البته در طول هفته قبل زحمات زیادی هم کشید که نباید آنها را نادیده گرفت.

وی در خصوص مطرح شدن نام افراد مختلف برای هدایت استقلال طی روزهای اخیر، گفت: واقعاً نمی‌دانم اسم الکساندر نوری از کجا آمد و بعد از جلسه کمیته فنی اخباری را می‌خواندم که واقعاً وجود خارجی نداشت. روزی که ما به جلسه کمیته فنی رفتیم رزومه ۷ مربی در اختیار کمیته فنی قرار گرفت که آنها را بررسی کند در بین آنها نفراتی مثل برند شوستر و فرانک‌ ریکارد هم بود اما باید این نفرات مورد بررسی قرار بگیرند و سپس از بین همه آنها یک نفر  انتخاب شود. مثلاً آقای فاتح تریم سالی ۵ میلیون یورو از استقلال می‌خواهد و ۲٫۵ میلیون یورو را به صورت نقد و جلو جلو می‌گیرد که به تهران بیاید. معلوم است که نمی‌توانیم چنین مربی‌ای بیاوریم.

طاهری تأکید کرد: فاتح تریم خیلی مربی خوبی است که اگر به استقلال بیاید چه بهتر و ما از خدایمان است که چنین مربی را بیاوریم اما به نظر شما با این امکانات درست است که این مربی به استقلال بیاید؟ تیم ما وقتی می‌خواهد تمرین کند باید ابتدا منتظر بماند تا تمرین یک تیم دیگر تمام شود، حال تصور کنیم تریم به تهران بیاید و چنین صحنه‌هایی را ببیند.

وی در پایان، گفت: قبول دارم که ما باید مربی را انتخاب کنیم که بتوانیم از آن دفاع کنیم و امیدوارم که بتوانیم با انتخابمان مقابل هواداران روسفید شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا