روز بد علیپور بدون طارمی؛ دوقلوهای جدا شده

پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند که با حضور زوج منشا و علیپور که روزهای خوبی هم می‌گذرانند بعد از غیبت طارمی کمترین ضربه را بخورند. بازی پرسپولیس مقابل الهلال اما کمی از این امیدواری را کم کرد. این بازی می‌تواند نتیجه‌ای داشته باشد که شاید چندان خوشایند نباشد. این که علیپور در بازی‌هایی می‌درخشد که در کنار طارمی بازی کند. مرور بازی‌های پرسپولیس این مساله را نشان می‌دهد. اگر از بازی رفت مقابل الاهلی فاکتور بگیریم بقیه بازی‌های خوب علیپور و گل‌ها و پاس گل‌های او با زوج طارمی بوده است. او در بازی مقابل الهلال در کنار منشا هیچ نشانی از علیپور آماده این چند هفته نداشت و یکی از بدترین بازی‌هایش را به نمایش گذاشت. آمار بازی هم این مساله را به خوبی نشان می‌دهد. او با ۲۸ تماس با توپ، کمترین تماس را میان تمام بازیکنان پرسپولیس داشته است. دو خطا انجام داده بدون این که بتواند خطایی از مدافعان حریف بگیرد.

علیپور تعداد پاس‌های کمی هم در بازی داشت. تنها ۱۸ پاس با دقت ۶۶درصد. علاوه بر تعداد پاس پایین با درصد دقت پاس یک ایراد دیگر هم داشت و آن این بود که بیشتر پاس‌های این بازیکن روبه عقب بود و نتوانست در حملات تیمش کمکی به بازیکنان خودی کند.

البته هواداران پرسپولیس امیدوارند که این مشکلات با هماهنگی بیشتر علیپور و منشا و عادت کردن به بازی بدون طارمی برطرف شود. درغیر این صورت بازی مقابل الهلال، آخرین مشکل سرخپوشان نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا