دلیل شکست پرسپولیس از نظر عربشاهی

ضیا عربشاهی در مورد شکست ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال اظهار داشت: الهلال بسیار گردن‌کلفت‌تر از الاهلی عربستان است. بیشترین ملی‌پوش را تیم الهلال دارد و بازیکنان باکیفیت عربستان در این تیم حضور دارند. سه چهار بازیکن خوب خارجی هم به خدمت گرفته است. از اول بازی هم مشخص بود که پرسپولیس روز سختی را پیش‌رو دارد.

وی افزود: برانکو ترکیب خوبی را برای پرسپولیس در این بازی انتخاب نکرده بود چرا محسن ربیع‌خواه باید در ترکیب اصلی باشد اما بازیکنی مثل احمد نورالهی در این مسابقه نیمکت‌نشین باشد. چه حکمتی بین پرسپولیس و ربیع‌خواه وجود دارد؟ چرا او ۹۲ دقیقه باید در ترکیب باشد چه کار مثبتی انجام داد. چرا برانکو او را تعویض نکرد و نوالهی به جای مسلمان وارد زمین شد. در حالی که محسن مسلمان با پاس‌هایش می‌توانست مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به آنالیز خوب سرمربی الهلال گفت:‌ رایمون دیاز پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرد و با برنامه ۴ گل به پرسپولیس زد. بیرانوند روی گل‌ها مقصر نبود، روی گل اول مدافعین مقصر بودند و روی گل دوم هم آقای ربیع‌خواه بازیکن صاحب توپ را اسکورت کرد روی گل سوم هم شایان مصلح جا ماند.

عربشاهی با اشاره به محرومیت مهدی طارمی گفت: طارمی در برنامه ۹۰ به شعور ۳۰ -۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس توهین کرد که گفت حتماً خیریتی در محرومیت من وجود دارد. چه خیریتی در این است که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بگیری و با باشگاه قبلی‌ات تسویه نکنی. البته ۷۰ درصد تقصیر هم متوجه مدیریت باشگاه است.

وی با انتقاد از بازی بازیکنان پرسپولیس گفت:‌ فقط دو بازیکن پرسپولیس در حد و اندازه خودشان ظاهر شدند و به جز منشا و شجاع‌ خلیل‌زاده سایر بازیکنان این تیم در حد و اندازه‌های خودشان نبودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا