الگوی پرسپولیس برای امیدواری به صعود

افت پرسپولیس بدون طارمی، سیدجلال، انصاری و کامیابی‌نیا موضوعی غیر قابل پیش بینی نبود اما سرخپوشان مقابل الهلال، نمایشی پایین‌تر از حد انتظار داشتند. خوشبین‌ترین هواداران پرسپولیس هم شاید حالا امید چندانی به بازی برگشت نداشته باشند اما یک بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، می‌تواند الهام بخش آن‌ها برای معجزه در مسقط شود.

گوانژو و شانگهای، دو قطب قدرتمند فوتبال چین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، روبروی هم قرار گرفتند. بازی رفت، شانگهای با ۴ گل به گوانژرو پرونده تیم صعود کننده را بست و با خیال راحت، منتظر بازی برگشت شد. بازی برگشت، گوانژرو با نمایشی غافلگیر کننده ۴ گل به شانگهای زد و همه چیز را برگرداند. در وقت‌های تلف شده هم هر دو تیم یک گل زدند و بازی به ضربات پنالتی کشید.

گوانژو در نهایت، ضربات پنالتی را به شانگهای باخت و نتوانست به مرحله نیمه نهایی برسد اما بازگشت آن‌ها از شکست ۴-۰، می‌تواند الهام بخش پرسپولیسی باشد که حالا ناامیدتر از همیشه، به بازی برگشت با الهلال فکر می‌کند. سرخپوشان ۲۵ مهر، دوباره باید با الهلال بازی کنند و تا آن زمان امیدواری به معجزه مثل گوانژرو، بهتر از ناامیدی و آماده شدن برای یک بازی تدارکاتی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا