آنالیز شکست سنگین پرسپولیس توسط فنونی‌زاده

مرتضی فنونی زاده درباره شکست سنگین چهار بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان گفت: محرومیت بازیکنان اصلی پرسپولیس در چنین دیدارهایی بسیار به ضرر پرسپولیس شد. شرایط پرسپولیس اصلا خوب نبود. رقم خوردن چنین نتیجه ای واقعا برای هواداران پرسپولیس سنگین است. باشگاه پرسپولیس باید درباره محرومیت مهدی طارمی شفاف سازی کند و دلایل این شکست را نیز به طور واضح به گوش هواداران برساند.

وی تصریح کرد: درکی از سیستم برانکو ایوانکوویچ که بشار رسن و احمد نوراللهی را نیمکت نشین می کند ندارم. بازیکنان پرسپولیس توان و رمق نداشتند و باید دید چرا پرسپولیس باید اینگونه نتیجه بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد مدافعان پرسپولیس اظهار داشت: وقتی حریف بعد از ۱۰ نفره شدن هم دو گل می زند نشان می‌دهد ابرقدرت تیم های باشگاهی آسیاست. مدافعان پرسپولیس زحمت کشیدند اما حرفی در برابر مهاجمان حرفه ای و تنومند الهلال نداشتند. امیدوارم حداقل بتوانیم در بازی برگشت با اختلاف کمتری از بازی های آسیایی حذف شویم. حق پرسپولیس باختن با این اختلاف در بازی های آسیایی نیست. حتما بابد تاکتیک این تیم عوض شود. بسیار بعید و محال است که بتوان چنین نتیجه ای را در بازی برگشت جبران کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا