تفاوت استقلال دیروز با تیم منصوریان چه بود؟

مجید نامجو مطلق درباره بازی استقلال و سپیدرود رشت که با برتری دو بر یک آبی‌های پایتخت گفت: در نیمه اول استقلال خوب بازی نکرد. البته تیم سپیدرود هم بازی خوبی را ارائه نداد ولی در نیمه دوم استقلال خیلی بهتر شد و با وجود چمن مصنوعی محل برگزاری بازی، توانست به گل برسد. معتقدم استقلال مقابل سپیدرود آرامش داشت. استرس این تیم در بازی با سپیدرود رشت دیده نمی‌شد. به عبارت دیگر فرق استقلال با بازی‌هایی که علیرضا منصوریان هدایت این تیم را برعهده داشت، بحث استرس بود وگرنه به لحاظ فنی استقلال فرق چندانی نداشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلالی‌ها تا این اندازه به حریفانشان شانس پنالتی زدن می‌دهند، بیان کرد: من فکر می‌کنم عدم تمرکز در دفاع دلیل اصلی این مسئله باشد. وقتی دفاع استقلال تحت فشار قرار می‌گیرد، دچار اشتباه می‌شود و اینجا یک ایراد فنی وجود دارد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بهتر است آبی‌ها فعلا با میک به کارشان ادامه دهند و یا اینکه هرچه زودتر سرمربی این تیم مشخص شود، اظهار کرد: بهتر است هرچه سریعتر سرمربی استقلال مشخص شود. زمان زیادی باقی نمانده است. اگر برنامه ریزی برای امسال و سال بعد دارند، بهتر است سریعتر مربی مد نظرشان را جذب کنند.

او درپاسخ به این سوال که چرا به کمیته فنی استقلال اضافه نشد، گفت: به من پیشنهادی نشد، پیشنهاد هم می کردند، نمی رفتم. کار من در زمین است نه این مسائل. به نظر من تریم مربی خیلی خوب و مناسبی است. او مربی بزرگی است و در تیم‌های بزرگی کار کرده است. کسی که در میلان مربیگری کرده قطعا مربی بزرگی است. ولی اگر استقلال واقعا دنبال تریم است باید توجه کند که او پول زیادی می‌گیرد و یک مدیر است. من نمی‌دانم که آیا واقعا کمیته فنی استقلال می‌خواهد رودرروی تریم قرار بگیرد؟ قطعا تریم زیر بار کمیته فنی نمی‌رود. باید به این مسائل توجه شود و سپس او را جذب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا