استکبار جهانی با وجود فرزندان انقلابی راه به جایی نمی‌برد

حمیدرضا رستمیان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام محرم در منطقه عملیاتی شمال‌غرب کشور در جمع رزمندگان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به حماسه‌سازان و مروجان فرهنگ جهاد و شهادت، اظهار کرد: رزمندگان در میادین نبرد با استکبار جهانی، عاشقانه به صحنه‌ها آمدند تا دین خدا حفظ کنند.

وی افزود: شهیدان معظم آنانی هستند که با کارنامه‌ای درخشان عندربهم برزقون شدند، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه حامیان جبهه حق، سهمی را در ادای این تکلیف داشته‌اند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت و ایثارگری ملتی است که این‌گونه به ندای الهی هل من ناصر امام خود لبیک گفتند و به تکلیف عمل کردند.

رستمیان با بیان اینکه حماسه جاوید دفاع مقدس امروز در اذهان بیگانگان، بدخواهان و بداندیشان نیز باقی مانده است، گفت: دفاع مقدس برای ما تابلوی مردانگی، شجاعت، صلابت، اقتدار، وفاداری و ولایت‌مداری ملت و جوانان است.

وی با یادآوری سخنی از امام(ره) که فرمود اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد، اضافه کرد: شهدای عظیم‌الشان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان با تمام وجود در دفاع از انقلاب اسلامی ایستادند تا جایی که برای حفظ وحدت و ارج نهادن به این مقاومت و ایستادگی‌ها امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مازندران قهرمان در اطاعت‌پذیری، ولایت‌مداری، تکلیف‌گرایی با شناخت زمان و مکان و با لبیک به امام خود و رهبر معظم انقلاب اسلامی درخشید و نشانه این افتخار ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دفاع مقدس و پس از آن ۳۸ شهید مدافع حرم است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در پایان گفت: امروزه فرزندان انقلابی و سلحشور این ملت در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با جانفشانی در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی و در دفاع از حرم اهل بیت، امنیت پایدار را به همراه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای اسلام ناب و انقلاب اسلامی به ارمغان آورده‌اند و همگی متعهدند که تا پایان راه و در رکاب ولایت امر مسلمین امام خامنه‌ای با استکبار جهانی و عوامل آن مبارزه جهاد کنند تا بهترسازی ظهور امام عصر(عج) فراهم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا